Wielu ludzi narzeka na rosnące rachunki za prąd, nie zdając sobie sprawy z tego, jak łatwo mogą zaoszczędzić pieniądze, a ponadto przyczynić się do ochrony klimatu. Właśnie zmniejszenie zużycia energii jest głównym tematem kampanii outdoorowej fundacji Nasza Ziemia.
Reklamy kampanii wykonane przez agencję DDB, zachęcają do oszczędzania energii poprzez wyłączanie trybu czuwania urządzeń elektrycznych oraz wymianę żarówek na energooszczędne. Pokazują, że tak naprawdę nie ma żadnych przeszkód by te dwie czynności wykonać.
Kampania przekonuje odbiorców, że oszczędzą oni nie tylko energię, ale i własne pieniądze, gdyż urządzenia pozostawione w trybie czuwania zużywają około 8% energii elektrycznej w domu, a standardowe żarówki zużywają około 80% więcej energii niż elektrooszczędne.
Akcja będąca elementem Kampanii na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2009/2010 realizowanej od dwóch lat w ramach projektu UNESCO, skupia się na podnoszeniu świadomości ekologicznej Polaków, edukowaniu jak na co dzień chronić środowisko oraz motywowaniu do działań praktycznych w celu powstrzymywania zmian klimatycznych.
Kampanię dofinansował Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz firma Vattenfall, a nośniki zewnętrzne na kreacje kampanii udostępniła firma Clear Channel.
M. Radziejowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska