logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  20.02.2010

Rachunki za ignorancję



Wielu ludzi narzeka na rosnące rachunki za prąd, nie zdając sobie sprawy z tego, jak łatwo mogą zaoszczędzić pieniądze, a ponadto przyczynić się do ochrony klimatu. Właśnie zmniejszenie zużycia energii jest głównym tematem kampanii outdoorowej fundacji Nasza Ziemia.

Reklamy kampanii wykonane przez agencję DDB, zachęcają do oszczędzania energii poprzez wyłączanie trybu czuwania urządzeń elektrycznych oraz wymianę żarówek na energooszczędne. Pokazują, że tak naprawdę nie ma żadnych przeszkód by te dwie czynności wykonać.

Kampania przekonuje odbiorców, że oszczędzą oni nie tylko energię, ale i własne pieniądze, gdyż urządzenia pozostawione w trybie czuwania zużywają około 8% energii elektrycznej w domu, a standardowe żarówki zużywają około 80% więcej energii niż elektrooszczędne.

Akcja będąca elementem Kampanii na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2009/2010 realizowanej od dwóch lat w ramach projektu UNESCO, skupia się na podnoszeniu świadomości ekologicznej Polaków, edukowaniu jak na co dzień chronić środowisko oraz motywowaniu do działań praktycznych w celu powstrzymywania zmian klimatycznych.

Kampanię dofinansował Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz firma Vattenfall, a nośniki zewnętrzne na kreacje kampanii udostępniła firma Clear Channel.
M. Radziejowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek