PZU w nadmorskich miejscowościach rozdaje specjalne opaski zsynchronizowane z aplikacją mobilną. Równolegle ubezpieczyciel prowadzi badanie, jak Polacy troszczą się o najmłodszych, czym jest dla nich bezpieczeństwo i jak dużo dzieci o nim wiedzą.
Za pomocą badania ankietowego PZU chce poznać świadomość dzieci i rodziców o zagrożeniach w typowych i nietypowych sytuacjach. Ci, którzy wezmą udział w badaniu, otrzymają unikatową dziecięcą opaskę „niezgubkę”. Jest wodoodporna i ma wbudowany nadajnik. Ze specjalną aplikacją na smartfony (Android i iOS) monitoruje lokalizację dziecka. Jeśli dziecko oddali się zbyt daleko, aplikacja natychmiast o tym zaalarmuje rodzica. Taka metoda ma przydać się zarówno na wakacjach jak i feriach zimowych, ale także np. w centrum handlowym, na placu zabaw lub innym zatłoczonym miejscu gdzie łatwo stracić dziecko z oczu. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Z myślą o bezpieczeństwie”.
W tym tygodniu w Juracie, Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Karwii, Łebie i Darłówku odbędą się także wydarzenia edukacyjne. Akcję zakończy raport, który będzie zaprezentowany we wrześniu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach