Purella Food włączyła się w kampanię społeczną „Młodość bez Procentów”, której celem jest edukacja młodzieży w kwestii ograniczania spożywania alkoholu i pokazanie im alternatywnych form spędzania wolnego czasu. Akcję wspierają m.in.: Agnieszka Rylik, Paulina Sykut – Jeżyna i Victor Borsuk, ambasador marki Purella Food.
„Młodość bez procentów” jest profilaktyczną kampanią informacyjno-edukacyjną Miasta Gdańsk, prowadzoną od 2002 r. przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień pod patronatem Prezydenta Miasta Gdańska. Badania pokazują, że 75% uczniów w wieku 12–13 lat ma za sobą kontakt z alkoholem a 34,2% nastolatków przyznaje, że pierwszy alkohol został im kupiony przez osobę dorosłą. W Gdańsku 77,5% gimnazjalistów i 92,4% uczniów szkół ponadgimnazjalnych sięgnęło kiedykolwiek po alkohol a 33% dorosłych było świadkiem spożywania go przez nieletnich. Celem tegorocznej kampanii jest pokazanie jak w inny, fajny sposób można spędzać wolny czas.
W kampanię „Młodość bez procentów” zaangażowało się wiele osób ze świata mediów i sportu, a wśród nich ambasador Purella Food, siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu – Victor Borsuk.
– Młodzież, która skupia się na sporcie i rozwija swojej pasje o wiele rzadziej sięga po różnego rodzaju używki. Staram się zarażać ludzi tym co akurat jest dla mnie najważniejsze – czyli sportami wodnymi. Przywiązuje dużą wagę do zdrowego trybu życia, gdyż chcę łączyć marzenia z pracą, bez uzależnień. Dlatego bez wahania przyłączyłem się do akcji „Młodość bez procentów” – podsumowuje Victor Borsuk.
Purella Food, z założenia promująca zdrowy tryb życia i zachęcająca do aktywnego wypoczynku, również postanowiła wesprzeć akcję w ramach swojej działalności CSR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO