logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Pszczoły do adopcji po raz 3.
10.09.2015
Tematy: Wydarzenia

Pszczoły do adopcji po raz 3.

Your browser does not support the video tag.


Ruszyła trzecia edycja akcji społecznej Greenpeace Polska „Adoptuj pszczołę” Celem tegorocznej odsłony będzie przeprowadzenie Wielkiego Spisu Zapylaczy – nowatorskich . Aby wziąć udział w akcji, należy wejść na stronę www.adoptujpszczole.pl i wirtualnie „adoptować” dowolną liczbę pszczół.

Dzięki Wielkiemu Spisowi możliwe będzie sprawdzenie liczebności i występowania różnych gatunków pszczół, a także zbadanie, jaki jest ich stan. Badania pozwolą określić, co im szczególnie szkodzi i jakie warunki są dla nich najbardziej odpowiednie, by mogły bezpiecznie żyć i pracować – powiedziała Katarzyna Jagiełło, koordynatorka akcji „Adoptuj pszczołę” w Greenpeace Polska.

Dzięki pierwszej edycji „Adoptuj Pszczołę” zebrano fundusze na budowę 100 hoteli dla pszczół samotnic i dzikich owadów zapylających, które stanęły w 16 miastach Polski. W drugiej edycji, w zeszłym roku, Greenpeace zebrał prawie 150 tys. na odbudowę pszczelej populacji w Przyczynie Dolnej (woj. lubuskie) i działania związane z ochroną owadów zapylających, między innymi nasadzenia drzew i krzewów miododajnych, szkolenia dla rolników. Podczas drugiej edycji akcji w Warszawie powstał też ogród miejski dla pszczół i ludzi. Wirtualne pszczoły zaadoptowało ponad 8 tysięcy osób, a założony cel udało się osiągnąć na ponad dwa tygodnie przed jej końcem, w 120%.

Projekt graficzny strony wykonała Małgorzata Goczewska z Lemondays, animacje dotyczące akcji Monika Siemińska, za rozwiązania IT odpowiada Mashup Media sp. z o.o., a public relations ponownie poprowadzi agencja Steinke Communications. 

 








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek