Rusza VIII edycja studiów podyplomowych organizowanych przez agencję Publicis oraz Wydział Psychologii UW. Zajęcia prowadzone są przez praktyków reklamy (Publicis należy do jednej z największych międzynarodowych sieci) i naukowców, prowadzących eksperymenty, myślących o marketingu w sposób koncepcyjny. Program dostępny jest na stronie www.
„Psychologią reklamy” kierują dr hab. Norbert Maliszewski, naukowiec zajmuący się marketingem z Wydziału Psychologii UW oraz jego zastępczyni – praktyk Magdalena Dobrowolska-Sagan, trener biznesu, Strategy Director agencji LemonSkyJW).
Ze strony agencji Publicis projekt nadzoruje: Adam Miecznikowski (Zastępca Dyrektora Zarządzającego Publicis). Wśród praktyków zajęcia prowadzą także m.in. dr Jan Zając (WPS UW, Sotrender, CEO), Zofia Bugajna (Zastępca Dyrektora Zarządzającego i Dyrektor Strategiczny agencji MSLGROUP), Michał Kisielewski (Creative Director Digital Wonderland), Marek Rosłan (Strategic Planner, Saatchi & Saatchi Think Tank), Borys Wróbel (CEO, Redmobile), Natalia Załęcka (Dyrektor Marketingu Getin Noble Bank).
Studia podyplomowe „Psychologia reklamy” trwają dwa semestry i obejmują 260 godzin dydaktycznych.
Odbywać się będą w formie 18 zjazdów weekendowych, mniej więcej co dwa tygodnie, zaczynając od 15 – października. Na plan zjazdów składa się 8 godzin dydaktycznych w soboty i 6 godzin dydaktycznych w niedziele; niemal wszystkie zajęcia mają formę praktycznych ćwiczeń.
Rekrutacja prowadzona jest do 30 września lub wyczerpania limitu zgłoszeń. Informacje znajdują się na stronie www.psychologia.pl.
zobacz także
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025Wydarzenia
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025