Rusza VIII edycja studiów podyplomowych organizowanych przez agencję Publicis oraz Wydział Psychologii UW. Zajęcia prowadzone są przez praktyków reklamy (Publicis należy do jednej z największych międzynarodowych sieci) i naukowców, prowadzących eksperymenty, myślących o marketingu w sposób koncepcyjny. Program dostępny jest na stronie www.
„Psychologią reklamy” kierują dr hab. Norbert Maliszewski, naukowiec zajmuący się marketingem z Wydziału Psychologii UW oraz jego zastępczyni – praktyk Magdalena Dobrowolska-Sagan, trener biznesu, Strategy Director agencji LemonSkyJW).
Ze strony agencji Publicis projekt nadzoruje: Adam Miecznikowski (Zastępca Dyrektora Zarządzającego Publicis). Wśród praktyków zajęcia prowadzą także m.in. dr Jan Zając (WPS UW, Sotrender, CEO), Zofia Bugajna (Zastępca Dyrektora Zarządzającego i Dyrektor Strategiczny agencji MSLGROUP), Michał Kisielewski (Creative Director Digital Wonderland), Marek Rosłan (Strategic Planner, Saatchi & Saatchi Think Tank), Borys Wróbel (CEO, Redmobile), Natalia Załęcka (Dyrektor Marketingu Getin Noble Bank).
Studia podyplomowe „Psychologia reklamy” trwają dwa semestry i obejmują 260 godzin dydaktycznych.
Odbywać się będą w formie 18 zjazdów weekendowych, mniej więcej co dwa tygodnie, zaczynając od 15 – października. Na plan zjazdów składa się 8 godzin dydaktycznych w soboty i 6 godzin dydaktycznych w niedziele; niemal wszystkie zajęcia mają formę praktycznych ćwiczeń.
Rekrutacja prowadzona jest do 30 września lub wyczerpania limitu zgłoszeń. Informacje znajdują się na stronie www.psychologia.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna