logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Psychologia reklamy na studiach podyplomowych
22.09.2014
Tematy: Wydarzenia

Psychologia reklamy na studiach podyplomowych



Rusza VIII edycja studiów podyplomowych organizowanych przez agencję Publicis oraz Wydział Psychologii UW. Zajęcia prowadzone są przez praktyków reklamy (Publicis należy do jednej z największych międzynarodowych sieci) i naukowców, prowadzących eksperymenty, myślących o marketingu w sposób koncepcyjny. Program dostępny jest na stronie www.

„Psychologią reklamy” kierują dr hab. Norbert Maliszewski, naukowiec zajmuący się marketingem z Wydziału Psychologii UW oraz jego zastępczyni – praktyk Magdalena Dobrowolska-Sagan, trener biznesu, Strategy Director agencji LemonSkyJW).

Ze strony agencji Publicis projekt nadzoruje: Adam Miecznikowski (Zastępca Dyrektora Zarządzającego Publicis). Wśród praktyków zajęcia prowadzą także m.in. dr Jan Zając (WPS UW, Sotrender, CEO), Zofia Bugajna (Zastępca Dyrektora Zarządzającego i Dyrektor Strategiczny agencji MSLGROUP), Michał Kisielewski (Creative Director Digital Wonderland), Marek Rosłan (Strategic Planner, Saatchi & Saatchi Think Tank), Borys Wróbel (CEO, Redmobile), Natalia Załęcka (Dyrektor Marketingu Getin Noble Bank).

Studia podyplomowe „Psychologia reklamy” trwają dwa semestry i obejmują 260 godzin dydaktycznych. 
Odbywać się będą w formie 18 zjazdów weekendowych, mniej więcej co dwa tygodnie, zaczynając od 15 – października. Na plan zjazdów składa się 8 godzin dydaktycznych w soboty i 6 godzin dydaktycznych w niedziele; niemal wszystkie zajęcia mają formę praktycznych ćwiczeń.

Rekrutacja prowadzona jest do 30 września lub wyczerpania limitu zgłoszeń. Informacje znajdują się na stronie www.psychologia.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek