Spot przypomina amerykańskie teledyski nagrywane przez gwiazdy, które zjednoczyły się w jednym celu i wspólnie zaśpiewały, a pieniądze zebrane w ten sposób przekazano na szczytny cel. Różnica polega na tym, że w filmie zagrały psy i jeden kot, a głosy zostały podłożone przez muzyków. Pieniądze zaś są przekazywane organizacji Ontario Veterinary College Pet Trust, działającej na rzecz zwierząt.
Statystyki odnośnie raka występującego u zwierząt wciąż spędzają sen z powiek: co czwarty pies i co ósmy kot umierają z powodu wystąpienia u nich tej choroby. Twórcy kanadyjskiej kampanii "Keep Cancer on a Leash" ("Trzymaj raka na smyczy") stworzyli klip, który ma nie tylko zwrócić uwagę na problem, ale także przekonać właścicieli czworonogów, że rak który atakuje zwierzęta jest tak poważną chorobą jak ten, który występuje u ludzi. Idąc dalej tym tropem, ludzie powinni dbać o swoich futrzastych przyjaciół tak samo, jak o siebie i pozostałych członków rodziny. Teledysk ma cel fundraisingowy, akcję wspiera także firma Purina, producent karm dla psów i kotów.
Część zwierząt występujących w klipie pokonała nowotwór, zatem ich historia jest oparta na faktach.
Kornelia Machura
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów