logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Psy, koty i Abba
11.02.2014
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Psy, koty i Abba



W rytm piosenki zespołu Abba „Take a chance on me”, wolontariusze i pracownicy jednego z amerykańskich schronisk dla zwierząt oprowadzają po nim i przedstawiają swoich podopiecznych. Tekst piosenki mówi o daniu jeszcze jednej szansy – Ciągle jestem wolny. Jeśli jesteś samotny, spróbuj ze mną. Dalsze słowa to opowieść o pójściu na spacer i wspólnym spędzaniu czasu. Wszystko idealnie wpasowało się w tekst i charakter piosenki, a tym samym stworzyło bardzo ciepłą atmosferę.

Kampania została zrealizowana przez SPCA of Wake County (Society for the Prevention of Cruelty to Animals), czyli amerykańską organizację pozarządową zajmującą się udzielaniem i niesieniem pomocy zwierzętom. Film zachęca do adopcji zwierzaków, szczególnie psów i kotów: „After watching this, go adopt a needy animal and you’ll have a friend for life!” ("Po obejrzeniu filmu, zaadoptuj potrzebującego zwierzaka, a będziesz miał przyjaciela na całe życie!").

Agnieszka Kliks-Pudlik



Nazwa kampanii:
Abba goes to the dogs
Czas:
2013.1.29 - 2014.2.1
Nadawca:
SPCA of Wake County
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
POV Productions LLC
Adresaci:
Osoby zastanawiające się nad adopcją zwierząt





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek