Tekturowe psy i koty zostały umieszczone na łóżkach, kanapach i stołach stojących we wnętrzach pokazowych. Akcja, którą w Singapurze zrealizowały tamtejsze organizacje prozwierzęce oraz sieć IKEA, została przeniesiona także do Polski – do salonu w Katowicach.
8 sierpnia 31 naturalnej wielkości wizerunków podopiecznych katowickiego schroniska pojawiło się w sklepie. Każdy z nich ma indywidualny profil na stronie akcji www.pokochaj.org, dzięki któremu można dowiedzieć się więcej o danym zwierzaku. Wejście ułatwia kod QR umieszczony na makiecie.
Więcej o akcji w Singapurze można przeczytać na portalu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!