Tekturowe psy i koty zostały umieszczone na łóżkach, kanapach i stołach stojących we wnętrzach pokazowych. Akcja, którą w Singapurze zrealizowały tamtejsze organizacje prozwierzęce oraz sieć IKEA, została przeniesiona także do Polski – do salonu w Katowicach.
8 sierpnia 31 naturalnej wielkości wizerunków podopiecznych katowickiego schroniska pojawiło się w sklepie. Każdy z nich ma indywidualny profil na stronie akcji www.pokochaj.org, dzięki któremu można dowiedzieć się więcej o danym zwierzaku. Wejście ułatwia kod QR umieszczony na makiecie.
Więcej o akcji w Singapurze można przeczytać na portalu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja