Czerwone smycze przywiązane do latarni, a pod nimi biały obrys psa. Instalacje przypominająca miejsce zbrodni czekające na warszawiaków w popularnych miejscach spacerowych (w dniach 13 – 15 sierpnia) stanowiły element kampanii „Przestańcie!” realizowanej przez firmę K2 Internet we współpracy z Good Looking Studio. Akcja skierowana jest przeciwko śmierci i tułactwu 12 tys. zwierząt domowych porzucanych co roku w Polsce. Jej celem jest zwiększenie odpowiedzialności za żyjące z ludźmi zwierzęta domowe oraz dostarczenie rozwiązań, które mają zapobiegać pozbywaniu się zwierząt.
Głównym narzędziem komunikacji jest strona www.przestancie.org informująca o serwisach adopcyjnych, hotelach dla zwierząt i opiekunach do wynajęcia. Za jej pośrednictwem można zgłosić problem z własnym zwierzęciem, bądź dotyczący zwierząt porzuconych.
Akcji patronuje Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami oraz Fundacja Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt, a partnerami są: Metro Warszawskie Sp. z o.o., Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, oraz warszawskie Centra Handlowe: Galeria Mokotów, Blue City, Złote Tarasy, Targówek i Reduta
M.Prządka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie