logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Psie problemy chce rozwiązać K2
19.08.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Psie problemy chce rozwiązać K2



Czerwone smycze przywiązane do latarni, a pod nimi biały obrys psa. Instalacje przypominająca miejsce zbrodni czekające na warszawiaków w popularnych miejscach spacerowych (w dniach 13 – 15 sierpnia) stanowiły element kampanii „Przestańcie!” realizowanej przez firmę K2 Internet we współpracy z Good Looking Studio. Akcja skierowana jest przeciwko śmierci i tułactwu 12 tys. zwierząt domowych porzucanych co roku w Polsce. Jej celem jest zwiększenie odpowiedzialności za żyjące z ludźmi zwierzęta domowe oraz dostarczenie rozwiązań, które mają zapobiegać pozbywaniu się zwierząt.

Głównym narzędziem komunikacji jest strona www.przestancie.org informująca o serwisach adopcyjnych, hotelach dla zwierząt i opiekunach do wynajęcia. Za jej pośrednictwem można zgłosić problem z własnym zwierzęciem, bądź dotyczący zwierząt porzuconych.

Akcji patronuje Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami oraz Fundacja Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt, a partnerami są: Metro Warszawskie Sp. z o.o., Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, oraz warszawskie Centra Handlowe: Galeria Mokotów, Blue City, Złote Tarasy, Targówek i Reduta
M.Prządka








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek