… może odfrunąć. Layout reklamy przedstawia drzewa przygotowane kształtem swoich konarów do odfrunięcia i szkielet ręki próbującej zatrzymać jedno z nich. Jeśli znikną, czym będziesz oddychał? Zasada jest prosta: bez drzew nie ma tlenu ("Si se van, ¿que vas a respirar? La fórmula es simple: sin árboles no hay oxigeno.")
Proekologiczna kampania organizacji Asana Costa Rica – Asociacion de Amigos de la Naturaleza del Pacifico (Stowarzyszenie Przyjaciół Przyrody Środkowego i Południowego Pacyfiku) z Kostaryki, przypomina o elementarnej zasadzie – to dzięki przyrodzie człowiek ma czym oddychać, natura zapewnia mu tlen. A więc dbałość o przyrodę jest tożsama z dbałością o własne życie.
Kampanię z maja tego roku zrealizowała agencja Publimark Lowe.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu