… może odfrunąć. Layout reklamy przedstawia drzewa przygotowane kształtem swoich konarów do odfrunięcia i szkielet ręki próbującej zatrzymać jedno z nich. Jeśli znikną, czym będziesz oddychał? Zasada jest prosta: bez drzew nie ma tlenu ("Si se van, ¿que vas a respirar? La fórmula es simple: sin árboles no hay oxigeno.")
Proekologiczna kampania organizacji Asana Costa Rica – Asociacion de Amigos de la Naturaleza del Pacifico (Stowarzyszenie Przyjaciół Przyrody Środkowego i Południowego Pacyfiku) z Kostaryki, przypomina o elementarnej zasadzie – to dzięki przyrodzie człowiek ma czym oddychać, natura zapewnia mu tlen. A więc dbałość o przyrodę jest tożsama z dbałością o własne życie.
Kampanię z maja tego roku zrealizowała agencja Publimark Lowe.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!