logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  03.11.2009

Przyłapana rozkosz

Your browser does not support the video tag.


Okrzyki rozkoszy dobiegające z pokoju i matka, przyłapująca syna na gorącym uczynku – przez przeszło połowę 46-sekundowego spotu można odnieść mylne wrażenie, że ma on przypomnieć rodzicom o konieczności kontroli zachowań seksualnych swoich dzieci. Jednak ten film, będący częścią kampanii realizowanej od początku listopada w USA, jest w całości poświęcony problemowi cukrzycy. Kampania „Cukrzyca to nie przelewki” realizowana jest przez cały listopad, który w Stanach Zjednoczonych jest Narodowym Miesiącem Walki z Cukrzycą.

W świetle statystyk przytoczonych przez autorów kampanii, co 30 sekund jeden mieszkaniec Stanów Zjednoczonych traci nogę z powodu cukrzycy. Choroba ta jest również numerem jeden jeśli chodzi o przyczyny utraty wzroku. W spocie otyły chłopak zostaje przyłapany przez swoją matkę „na gorącym uczynku”, podczas delektowania się kalorycznym hamburgerem – zarówno to nagranie jak i specjalnie uruchomiona strona internetowa www.diabetesisnopicnic.com stanowią próbę uświadomienia rodziców, jakie konsekwencje może rodzić cukrzyca oraz zachęca ich do zapoznania się z działaniami, jakie powinny być poczynione by jej uniknąć.

Wyniki przeprowadzanych w USA badań wskazują na fakt, iż blisko 50% rodziców otyłych dzieci nie zdaje sobie sprawy z tego, że ich pociechy ważą za dużo – pomimo tego, że miażdżąca większość amerykańskich rodziców uznaje otyłość za problem w swoim kraju.

Strona internetowa Diabetes Is No Picnic dostarcza rodzicom cennych wskazówek, które pozwolą uchronić ich dzieci od cukrzycy (między innymi poprzez zachęcanie do sportu czy ustalanie limitów czasu przeznaczanego na oglądanie telewizji), a także pozwala wyliczyć BMI dzięki któremu można określić, czy w danym przypadku rzeczywiście istnieje realne ryzyko choroby.

W Stanach Zjednoczonych powinien istnieć swego rodzaju „głód” kampanii podobnych do tej zrealizowanej przez agencję Serve Marketing – szacuje się bowiem, że około 25 milionów młodych Amerykanów jest otyłych, co stawia ich bezpośrednio przed ryzykiem cukrzycy i innych problemów zdrowotnych.
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Diabetes Is No Picnic
Czas:
2009.11.1 - 2009.11.30
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
American Diabetes Association
Media:
Internet
Wykonawca:
Serve Marketing
Adresaci:
Rodzice otyłych dzieci
Hasło kampani:
Diabetes Is No Picnic (Cukrzyca to nie przelewki)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.07.2022

    Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię re\Wisła


  • 04.07.2022

    Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Jak w czterech prostych krokach nauczyć dziecko bezpiecznego zachowania na drodze?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek