Firma Cityboard Media rozstrzygnęła Konkurs Ekoplakat™ na najlepsze projekty plakatów outdoorowych zachęcające polskie społeczeństwo do wprowadzania ekologicznych rozwiązań w życiu codziennym.
Zwyciężczyniami konkursu są Emilia Olichwier, Katarzyna Szeluk i Anna Zyśko. Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja trzech wyróżnionych prac wydrukowanych na przetwarzalnych ekoplakatach, we wskazanych przez autorki miastach. W skład jury weszli: prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Kierownik Katedry Psychologii Marketingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media i Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Emilia Olichwier (studentka grafiki na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu), autorka layoutu „Połącz przyjemne z pożytecznym” chce, by pojawił się on w Poznaniu. – Najprostsze rozwiązania są najlepsze. Tym bardziej, jeżeli można je ze sobą połączyć – wyjaśnia ideę plakatu.
„Sąd ostateczny” Katarzyny Szeluk (studentki Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów na ASP we Wrocławiu) będzie przekonywał do ekologicznych rozwiązań mieszkańców Wrocławia. – Należy pracować nad zmianą podejścia Polaków do ekologii, ponieważ dla większości z nich ta kwestia w zasadzie nie istnieje. Często uważamy różne proekologiczne działania bardziej za fanaberię niż potrzebną postawę – argumentuje.
– Jestem zwolenniczką sustainable design. Projektowania odpowiedzialnego, które wspiera pozytywne relacje ludzi ze środowiskiem naturalnym – mówi Anna Zyśko (absolwentka grafiki Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie). Plakat jej projektu pojawi się w Warszawie lub we Wrocławiu.
Konkurs jest promocją ekoplakatu™ – ekologicznego podłoża do druku w ofercie Cityboard Media. Dzięki niemu reklama nie trafi na wysypisko, lecz jest przetwarzana, a później wykorzystywana do produkcji przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym czy ogrodnictwie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna