logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Przyjaciele dzieci i szkolne wyprawki
15.09.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Przyjaciele dzieci i szkolne wyprawki



Fortis Foundation Polska i firma Starpak przekazały podopiecznym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w całej Polsce około 17 tysięcy artykułów szkolnych – ponad tysiąc plecaków szkolnych, 2 tysiące zestawów artystycznych oraz blisko 14 tysięcy piórników z wizerunkami dziecięcych bohaterów trafiło do 15 tys. dzieci – podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.

Artykuły dostarczono do zarządów TPD we wszystkich województwach kraju, w dalszej kolejności będą dystrybuowane do świetlic i ognisk wychowawczych.– Pomoc rzeczowa jest ogromną wartością, i pomocą w pracy z dzieckiem i jego rodziną – podkreśla Wiesław Kołak, prezes Zarządu Głównego TPD.

Starpak po raz drugi wspiera projekty realizowane przez Fundację Fortis i Towarzystwo Przyjaciół Dzieci.– Cieszymy się, gdy możemy pomóc najbardziej potrzebującym, a dzięki Towarzystwu Przyjaciół Dzieci i Fundacji Fortis mamy pewność, że nasze produkty trafią do osób, które najbardziej potrzebują takiego wsparcia – mówi Rafał Goliński, wiceprezes firmy Euro-Trade, właściciela marki Starpak.

W najbliższym czasie Fortis Foundation Polska i Towarzystwo Przyjaciół Dzieci planują realizacje kolejnych projektów w ramach umowy partnerskiej. Po dwóch latach współpracy organizacjom udało się przeprowadzić dwa konkursy grantowe, ogólnopolskie rozgrywki piłkarskie „Futbolowe TorPeDy” oraz liczne konkursy, warsztaty i wycieczki o charakterze ekologiczno – integracyjnym. Ponadto zarząd fundacji udzielił finansowego wsparcia realizacji kilkudziesięciu projektów placówek oraz przyczynił się do przeprowadzenia remontów i doposażenia 22 świetlic TPD w różnych regionach Polski.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek