Każdy chciałby mieć kota takiego jak Garfield albo psa słodkiego niczym Snoopy czy Snowy, towarzysz Tintina. Dlatego ambasadorami akcji promującej adopcję zwierząt w Hongkongu są zwierzęta perfekcyjnie wystylizowane na bohaterów popularnych kreskówek.
Postaci zamieszczone na trzech kampanijnych plakatach błyskawicznie niosą skojarzenia z komiksowymi ulubieńcami. Ten przemyślany graficzny zabieg ma przekonać potencjalnych właścicieli adoptowanych pupili, że fascynujące przygody ich komiksowych odpowiedników, mogą stać się udziałem także ich właścicieli. Przekaz kreacji podkreśla hasło: „Adopt a pet. The stories will follow.” (Adoptuj zwierzę, przygody same przyjdą).
Pomysł, by wykorzystywać ikony popkultury w reklamach nie jest nowy, nie da się jednak odmówić twórcom kreacji – agencji Leo Burnett z Hongkongu, kreatywności. Kto by pomyślał, że Garfield, który namiętnie ogląda telewizję, słodki piesek Snoopy czy niesforny Snowy mogli kiedyś mieszkać w schronisku.
Kampania została przygotowana na zlecenie Pet Adoption Service, które na chińskim Manhattanie pomaga w adopcji bezdomnych lub niechcianych zwierząt.
Natalia Ożegalska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz