…a lekarz zaleca jej przygarnąć małego Wołacza ze schroniska.
W nowym spocie kampanii "Ojczysty. Dodaj do ulubionych" słowo Masakra przychodzi do gabinetu doktora Miłosłówa Ojczystego i skarży się, że jest nadużywane – kiedyś kojarzyła się z brutalnymi rzeziami, teraz jest powszechnie używanym słowem, wyrażającym negatywne emocje i dezaprobatę.
Animowany spot przygotowała agencja Oko i Ucho. Kampania poświęcona podnoszeniu świadomości językowej i kształtowaniu poczucia odpowiedzialności za polszczyznę została nagrodzona w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2012.
Nazwa kampanii:
Ojczysty. Dodaj do ulubionych!
Czas:
2014.1.9
Tematy:
Kultura i sztuka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowe Centrum Kultury, Rada Języka Polskiego
Media:
Internet
Wykonawca:
Oko i Ucho
Adresaci:
Osoby młode
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?