Organizator Konkursu – Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl zawiadamiają, że w związku z licznymi prośbami i zainteresowaniem zostaje przesunięty termin zgłaszania kampanii do Konkursu Kampania Społeczna Roku 2008 do 15 października 2009.
W tym roku w konkursie biorą udział kampanie społeczne, które oceniane są przez Ekspertów Instytutu Marketingu Społecznego w składzie:
• Dominika Maison – psycholog, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, pracownik naukowy Wydziału Psychologii UW. Prowadzi badania naukowe z zakresu utajonych postaw konsumenckich, percepcji reklamy oraz marketingu społecznego. Współpracuje z wieloma ośrodkami akademickimi na świecie, m.in. University of Washington (USA) oraz Bussiness School University of Ghent (Belgia). Od początku lat 90. zajmuje się praktycznie badaniami marketingowymi.
• Piotr Czarnowski – od 1990 r. szef agencji FIRST Public Relations. Wykładowca PR w kilku szkołach wyższych. Autor publikacji na temat PR.
• Malina Wieczorek – stworzyła i prowadzi TBWATELESCOPE – strukturę powołaną i działającą w ramach TBWAGROUP POLAND. Ma na swoim koncie ponad 40 zrealizowanych kampanii społecznych.
• Mirella Panek-Owsiańska – zarządza zespołem Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zajmuje się kontaktami z kluczowymi partnerami. Przez 4 lata pełniła funkcję rzeczniczki prasowej Amnesty International, gdzie m.in. odpowiadała za kampanie społeczne.
• Przemysław Bogdanowicz – od 16 lat pracuje w branży reklamowej. Wcześniej był asystentem w pracowni rysunku i malarstwa na Wydziale Grafiki warszawskiej ASP.
Laureat lokalnych i międzynarodowych festiwali reklamowych.
• Blanka Lipińska – dyrektor kreatywna Saatchi Saatchi Direct. Nagrodzona w Cannes za projekt społeczny „Dzieci w Sieci”.
• Leszek Stafiej – specjalista ds. komunikacji społecznej, niezależny konsultant Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.
• Monika Jasłowska – Z wykształcenia sinolog. Członek IPRA (International Public Relations Association). Od stycznia 2009 Kierownik Działu Brand PR największej polskiej firmy farmaceutycznej – Polpharma.
• Jolanta Plieth-Cholewińska – Public Relations zajmuje się 13 lat. Dziennikarka.
• Norbert Maliszewski – kierownik Studiów Podyplomowych „Psychologia reklamy”, autor wielu publikacji, m.in. "Koń trojański w reklamie społecznej", "Jak zaprogramować wyborcę", "Postawy Polaków wobec Unii Europejskiej"
• Monika Probosz – psycholog, badaczka jakościowa. Od 2000 roku zaangażowana w badania na potrzeby kampanii społecznych. Prowadzi firmę badawczą Laboratorium – Badania Komunikacji Społecznej.
• Paweł Prochenko – pomysłodawca i prezes Fundacji Komunikacji Społecznej oraz współwłaściciel Fabryki Komunikacji Społecznej. Specjalista ds. marketingu i komunikacji społecznej, socjolog. Stypendysta programu studyjnego Departamentu Stanu USA poświęconego zagadnieniom marketingu społecznego.
• Ireneusz Stankiewicz – od początku 2001 roku zajmuje się tworzeniem i realizacją kampanii społecznych. Jest specjalistą do spraw badań oraz strategii komunikacji. Absolwent psychologii. Wykładowca w Collegium Civitas, Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, na wydziale Psychologii UW oraz Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych.
• Olga Figurska – pomysłodawczyni i redaktor naczelna portalu kampaniespoleczne.pl. Socjolog i grafik.
• Marcin Izdebski – socjolog, koordynator projektu "Praktyczne formy marketingu społecznego". Współprowadzący seminaria z zakresu marketingu społecznego w ramach projektu Social Campaings Forum realizowanego w 2008 roku na Ukrainie.
Grono Ekspertów IMS wybiera najlepsze polskie w ramach pięciu kategorii: inicjatywy obywatelskie, kampanie instytucji branżowych, kampanie instytucji publicznych i agend rządowych, kampanie firm komercyjnych i fundacji firm, inicjatywy polityczne.
Obecnie najwięcej zgłoszeń nadesłano do kategorii inicjatywy obywatelskie.
KONTAKT: Marcin Izdebski – 22 616 12 17.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
25.10.2024
(Złe) spojrzenia
-
24.10.2024
O rzut beretem
-
22.10.2024
The Mandala Boob
-
21.10.2024
Jedno danie w menu
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina