Reklamy koreańskiej kampanii Quit cutting ułożono na chodnikach. Zdjęcia uciętych drzew, przyklejone do ziemi obok prawdziwych – w jednej linii i z zachowaniem równej odległości – miały za zadanie wtopić się w strukturę betonu i miejski krajobraz. Sierpniowa kampania organizacji ekologicznej Green Korea United uświadamiała w ten sposób mieszkańcom Seulu skutki masowej wycinki lasów. Organizatorzy wyszli z założenia, że o problemach ekologicznych wiedzą niemal wszyscy, ale traktują je jako coś odległego, pokazywanego w telewizji i prasie, z czym trudno się utożsamić. Zaskakujące swoim położeniem reklamy oraz równie zaskakujące "dziury" w krajobrazie miały problem dosłownie przybliżyć.
Można tylko wyrazić ubolewanie, że za informacją o wysokiej liczbie (354) wycinanych drzew, której każdy z nas jest sprawcą, nie podano od razu rady jak można ją zminimalizować.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego