Na kuchennych makatkach wyhaftowano skromny napis "Nie mów nikomu, co się dzieje w domu", a w klasyczne ornamenty wokół głównej ilustracji wkradły się nietypowe dla takich tkanin, ale typowe dla wielu rodzin – niepokojące motywy. Poprzez takie reklamy Stowarzyszenie na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia wraz z agencją Saatchi&Saatchi zwraca uwagę na trzy rodzaje przemocy domowej – fizyczną, alkoholową i seksualną. Numer infolinii przypięty do makatki zachęca świadków przemocy i jej ofiary do kontaktu ze specjalistami gotowymi do pomocy pokrzywdzonym.
Autorem zdjęć do reklam jest Tomek Albin z agencji SHOOT ME.
:: Kreacje ukazały się tuż przed końcem terminu zgłoszeń do konkursu Klubu Twórców Reklamy, co nie uszło uwadze internautów. Wypada wierzyć, że poza ambicjami festiwalowymi twórcom kampanii przyświecają też cele prospołeczne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?