Na kuchennych makatkach wyhaftowano skromny napis "Nie mów nikomu, co się dzieje w domu", a w klasyczne ornamenty wokół głównej ilustracji wkradły się nietypowe dla takich tkanin, ale typowe dla wielu rodzin – niepokojące motywy. Poprzez takie reklamy Stowarzyszenie na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia wraz z agencją Saatchi&Saatchi zwraca uwagę na trzy rodzaje przemocy domowej – fizyczną, alkoholową i seksualną. Numer infolinii przypięty do makatki zachęca świadków przemocy i jej ofiary do kontaktu ze specjalistami gotowymi do pomocy pokrzywdzonym.
Autorem zdjęć do reklam jest Tomek Albin z agencji SHOOT ME.
:: Kreacje ukazały się tuż przed końcem terminu zgłoszeń do konkursu Klubu Twórców Reklamy, co nie uszło uwadze internautów. Wypada wierzyć, że poza ambicjami festiwalowymi twórcom kampanii przyświecają też cele prospołeczne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż