────── 19.08.2011
Przemiany obyczajowe lat dziewięćdziesiątych z perspektywy kampanii społecznej „Powstrzymać przemoc domową”
Przeprowadzona w 1997 roku kampania społeczna „Powstrzymać przemoc domową” – znanej szerzej pod hasłem „Bo zupa była za słona”, pozwala na obserwację przemian lat dziewięćdziesiątych. Oddziaływanie kampanii wykraczało dalece poza zdefiniowany przez organizatorów i pomysłodawców obszar. Analiza materiałów reklamowych wraz z dopełniającym je „społecznym komentarzem” – dyskursywnymi wypowiedziami na temat przedsięwzięcia – umożliwia opis rzeczywistości, którą kampania (współ)tworzyła, oraz odsłania kulturowe mechanizmy stojące za powstaniem i recepcją kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
03.09.2024
Dodatkowe tysiąc kroków dziennie zmniejsza ryzyko śmierci o 15%
-
02.09.2024
Międzynarodowy Dzień Psa — jak pomóc psom w potrzebie?
-
29.08.2024
Adriatyk i Balaton zamiast Bałtyku. Polacy polubili bliskie wyjazdy zagraniczne
-
27.08.2024
Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków?
-
20.08.2024
Twój czas online – jak wykorzystać go mądrze?