────── 19.08.2011
Przemiany obyczajowe lat dziewięćdziesiątych z perspektywy kampanii społecznej „Powstrzymać przemoc domową”
Przeprowadzona w 1997 roku kampania społeczna „Powstrzymać przemoc domową” – znanej szerzej pod hasłem „Bo zupa była za słona”, pozwala na obserwację przemian lat dziewięćdziesiątych. Oddziaływanie kampanii wykraczało dalece poza zdefiniowany przez organizatorów i pomysłodawców obszar. Analiza materiałów reklamowych wraz z dopełniającym je „społecznym komentarzem” – dyskursywnymi wypowiedziami na temat przedsięwzięcia – umożliwia opis rzeczywistości, którą kampania (współ)tworzyła, oraz odsłania kulturowe mechanizmy stojące za powstaniem i recepcją kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
29.03.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
21.03.2024
Prawie jedna trzecia jaj pakowanych w Polsce nie pochodzi od kur w klatkach
-
15.03.2024
Ponad 40% Polaków deklaruje, że ma problemy ze snem