────── 19.08.2011
Przemiany obyczajowe lat dziewięćdziesiątych z perspektywy kampanii społecznej „Powstrzymać przemoc domową”
Przeprowadzona w 1997 roku kampania społeczna „Powstrzymać przemoc domową” – znanej szerzej pod hasłem „Bo zupa była za słona”, pozwala na obserwację przemian lat dziewięćdziesiątych. Oddziaływanie kampanii wykraczało dalece poza zdefiniowany przez organizatorów i pomysłodawców obszar. Analiza materiałów reklamowych wraz z dopełniającym je „społecznym komentarzem” – dyskursywnymi wypowiedziami na temat przedsięwzięcia – umożliwia opis rzeczywistości, którą kampania (współ)tworzyła, oraz odsłania kulturowe mechanizmy stojące za powstaniem i recepcją kampanii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2023
Czego pragnie polski turysta
-
17.11.2023
Wizyta u psychologa to już nie wstyd. Zmienia się świadomość Polaków
-
10.11.2023
Dlaczego warto adoptować starsze zwierzęta?
-
06.10.2023
Zrzędy, plotkarze, leniuchy — kto nas najbardziej irytuje w pracy
-
22.09.2023
Jemy coraz więcej warzyw i owoców
-
15.09.2023
Cichy zabójca — tlenek węgla. Co wiemy na jego temat?