logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  21.05.2012

Przegrane chwile

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Kim jest człowiek, który nie zauważa, że umykają mu najcenniejsze momenty w życiu?

Na to pytanie odpowiada kampania Ministerstwa Zdrowia i Usług Społecznych Québeku zorganizowana pod hasłem „How many moments are you willing to loose?” (Ile momentów jesteś skłonny/a przegrać?). Dwa spoty telewizyjne, jeden spot radiowy oraz plakaty adresowane do osób uzależnionych od hazardu mają uświadomić, w jak dramatyczny sposób hazard wpływa na życie całej rodziny.

Łatwe w interpretacji i jednocześnie zaskakujące spoty opierają się na prostym schemacie fabularnym. Zawody sportowe lub przedstawienie teatralne i przejęte dziecko, które na chwilę przed występem szuka na widowni rodziny. I wszystko niby jest dobrze, ale w kulminacyjnym momencie jeden z rodziców traci z oczu to, co dzieje się na scenie. Zamiast dziecka widzi karty do gry. Uprawiając hazard, przegrywa się o wiele więcej, niż tylko pieniądze. Na podobnym pomyśle oparty jest także spot radiowy. W tle słychać odgłosy kasyna i rozmowy grających, potem głos chłopca pytającego ojca, dlaczego zapomniał pójść z nim na ryby.

Elementem kampanii jest również darmowa infolinia, gdzie osoby uzależnione i członkowie ich rodzin mogą uzyskać pomoc. Strona internetowa www.AideJeu.com udziela dodatkowo informacji na temat instytucji, które wspierają uzależnionych.

Kampanię po raz pierwszy zrealizowano w 2011 roku, w tym roku jest kontynuowana.
Aleksandra Janowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Czas:
2012.5.15
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Ministerstwo Zdrowia i Usług Społecznych Québeku
Media:
Telewizja, radio, plakaty
Wykonawca:
lg2 (Québec)
Adresaci:
Osoby uzależnione od hazardu i członkowie ich rodzin
Hasło kampani:
How many moments are you willing to loose? (Ile momentów jesteś skłonny/a przegrać)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek