W ramach V Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych 13 września o godzinie 10:30 w warszawskim kinie Muranów odbędzie się Przegląd Reklamy Społecznej inaugurujący Tydzień Obywatelski.
Trzonem Przeglądu będzie prezentacja dwóch około 1-godzinnych bloków tematycznie pogrupowanych spotów reklamowych i plakatów z kampanii społecznych prowadzonych w Polsce i za granicą.
Program Przeglądu:
Wprowadzenie
1. Historia reklamy społecznej w Polsce
2. Przygotowanie kampanii społecznej w praktyce – strategia i realizacja
3. Efektywność kampanii społecznych, badania
Pokaz kampanii społecznych z całego świata
Panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli agencji reklamowych, mediów, organizacji pozarządowych, agencji PR, badaczy
Koniec Przeglądu przewidywany jest na godz. 16.00.
Cele projektu:
– przybliżenie historii i genezy reklamy społecznej w Polsce i na świecie;
– przedstawienie mechanizmów tworzenia profesjonalnych kampanii społecznych;
– zapoznanie z wynikami badań skuteczności kampanii społecznych;
– przedstawienie aspektu społecznej odpowiedzialności podmiotów zaangażowanych w prowadzenie kampanii społecznej;
– przedstawienie najciekawszych dokonań w dziedzinie reklamy społecznej w Polsce i na świecie;
Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie na rzecz Forum Inicjatyw Pozarządowych. Partnerami są: Fundacja Komunikacji Społecznej, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce IAA i Klub Twórców Reklamy.
Patronem medialnym Przeglądu Reklam Społecznych jest portal kampaniespoleczne.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
15.05.2023
Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany
-
14.04.2023
„Bank kroków” — centra handlowe nagradzają za chodzenie