W sobotę, 24 października, w warszawskim kinie Wisła, odbędzie się 3. edycja Przeglądu Reklamy Społecznej organizowana przez Stowarzyszenie Rozwój w Biały Dzień. Wstęp jest wolny, a ilość miejsc ograniczona.
Program przeglądu składać się z będzie z trzech części:
10:30-11:45 pokaz spotów z kampanii społecznych z całego świata
11:45-12:15 prezentacja konkursu Young Creatives – Klub Twórców Reklamy
12:30-14:00 panel dyskusyjny – „Wpływ kultury na tworzenie i odbiór reklamy społecznej” z udziałem specjalistów z dziedziny reklamy społecznej, psychologii, etnologii, reklamy komercyjnej oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.
W foyer kina znajdzie się księgarnia z materiałami dotyczącymi reklamy społecznej oraz wystawa plakatów społecznych
W ramach Przeglądu, w Muzeum Plakatu w Wilanowie, 23 października o godz. 19.00 otwarta zostanie retrospektywna wystawa „Kreacja – reakcja. Plakat społeczny w Polsce i na świecie w XX wieku” Wystawę będzie można oglądać do 30.11.2009r.
Partnerami imprezy są: Muzeum Plakatu w Wilanowie, Klub Twórców Reklamy, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Goodbrand & Company, Hator, Call2Action.
Patronatem medialnym wydarzenie objęli: Kampaniespoleczne.pl, Wyborcza.pl, Brief, Odpowiedzialnybiznes.pl, Ngo.pl, CR Navigator, Roxy Fm.
Strona przeglądu www.przeglad.free.ngo.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko