Fundacja CSR Profit wydała przewodnik po tematyce zaangażowania interesariuszy pt. Wartość
Angażowania Interesariuszy. Fundacja działa na rzecz wspierania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw oraz społeczeństwa.
Celem publikacji jest przedstawienie wartości i praktycznego wymiaru angażowania interesariuszy przede wszystkim dla biznesu, ale również dla organizacji rozumianej w szerszym kontekście (np. NGOs).
Publikacja przekonuje, że uwzględnianie oczekiwań interesariuszy wspiera kształtowanie odpowiedzialnej
firmy i przyczynia się do sukcesu biznesowego. Z publikacji można dowiedzieć się czego oczekują od
przedsiębiorcy interesariusze, jak strategicznie angażować interesariuszy, jakie korzyści można osiągnąć z
wdrażania CSRu oraz poznać opinię tych którzy wdrażają ideę odpowiedzialnego biznesu od dawna.
Dodatkowo wartość publikacji podnosi ujęcie tematu z 3 perspektyw: przedsiębiorców, odpowiedzialnych inwestorów oraz organizacji pozarządowych.
Raport przeprowadza czytelnika przez najważniejsze normy i standardy w zakresie angażowania
interesariuszy, wskazując przy tym metody wdrożenia strategicznego zarządzania relacjami z
interesariuszami. Poradnik zawiera także Kodeks Współpracy z Interesariuszami, jako jedną z wielu
możliwych form wdrożenia strategicznego podejścia do tematu angażowania interesariuszy.
Publikacja jest dostępna na stronie Fundacji CSR Profit. „Wartość angażowania interesariuszy” jest częścią zbioru publikacji, jakie przygotowuje Fundacja CSR Profit pod nazwą: Business Impact.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę