Fundacja CSR Profit wydała przewodnik po tematyce zaangażowania interesariuszy pt. Wartość
Angażowania Interesariuszy. Fundacja działa na rzecz wspierania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw oraz społeczeństwa.
Celem publikacji jest przedstawienie wartości i praktycznego wymiaru angażowania interesariuszy przede wszystkim dla biznesu, ale również dla organizacji rozumianej w szerszym kontekście (np. NGOs).
Publikacja przekonuje, że uwzględnianie oczekiwań interesariuszy wspiera kształtowanie odpowiedzialnej
firmy i przyczynia się do sukcesu biznesowego. Z publikacji można dowiedzieć się czego oczekują od
przedsiębiorcy interesariusze, jak strategicznie angażować interesariuszy, jakie korzyści można osiągnąć z
wdrażania CSRu oraz poznać opinię tych którzy wdrażają ideę odpowiedzialnego biznesu od dawna.
Dodatkowo wartość publikacji podnosi ujęcie tematu z 3 perspektyw: przedsiębiorców, odpowiedzialnych inwestorów oraz organizacji pozarządowych.
Raport przeprowadza czytelnika przez najważniejsze normy i standardy w zakresie angażowania
interesariuszy, wskazując przy tym metody wdrożenia strategicznego zarządzania relacjami z
interesariuszami. Poradnik zawiera także Kodeks Współpracy z Interesariuszami, jako jedną z wielu
możliwych form wdrożenia strategicznego podejścia do tematu angażowania interesariuszy.
Publikacja jest dostępna na stronie Fundacji CSR Profit. „Wartość angażowania interesariuszy” jest częścią zbioru publikacji, jakie przygotowuje Fundacja CSR Profit pod nazwą: Business Impact.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna