logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Przedłużenie zgłoszeń do konkursu Kreatura 2013
18.10.2013
Tematy: Wydarzenia

Przedłużenie zgłoszeń do konkursu Kreatura 2013



Termin przyjmowania zgłoszeń do XVII edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie Kreatura 2013 został przedłużony do 24 października br. włącznie.

Prace oceniane będą pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego zrealizowania. Konkurs jest adresowany do: agencji reklamowych full service, agencji marketingu zintegrowanego i BTL, agencji interaktywnych, studiów filmowych, fotograficznych i graficznych oraz marketerów, którzy mogą zgłaszać swoje prace w następujących kategoriach:

  • TV/film
  • prasa
  • outdoor/indor/plakat
  • radio
  • internet/multimedia
  • event
  • identyfikacja wizualna
  • kampania
  • materiały promocyjne
  • techniki
  • reklama społeczna
  • reklama własna

Nowością w konkursie Kreatura jest kategoria ambient im. Konrada Świebody, do której kwalifikują się wszystkie formy niestandardowej komunikacji w przestrzeni publicznej. W tej kategorii należy zgłaszać działania wykorzystujące tradycyjne nośniki (billboard, siatka wielkoformatowa, backlight etc.) w niestandardowy sposób, działania komunikacyjne realizowane przy użyciu niekonwencjonalnych metod, kontekstowe wykorzystanie przestrzeni publicznej do celów komunikacji.

Zwycięzca konkursu Kreatura 2013 w kategorii ambient im. Konrada Świebody otrzyma dodatkowo nagrodę pieniężną w wysokości 5000 zł, którą ufundowało PGNiG – sponsor konkursu Kreatura 2013.

W jury zasiadać będą eksperci i przedstawiciele społeczności reklamowej: Jacek Balicki – Samsung, Ewaryst Fedorowicz – Strategion, Marcin Teller – CzART, Bartłomiej Piwnicki – UBP Consulting, Jane Stoykov – Focus Advantage, Piotr Alchimowicz – Tippingpoint oraz niegłosujący moderator będący przedstawicielem organizatora.

Gala rozdania nagród odbędzie się 27 listopada 2013 w Warszawskim Teatrze & Clubie Capitol przy ul. Marszałkowskiej 115. Konkurs organizowany jest przez VFP Communications – wydawcę m.in.: „Media & Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.konkurs.kreatura.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek