Jest jeszcze czas na zgłoszenie swojego udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą kampanię społeczną roku – organizatorzy ogłosili przesunięcie końcowego terminu o tydzień, do wtorku 22 marca.
W konkursie mogą brać udział agencje reklamowe i public relations, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy i osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w roku 2015 zrealizowali kampanię społeczną.
Ogólna formuła konkursu jest taka sama jak w latach poprzednich. Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybiorą najlepsze kampanie w 9 kategoriach:
- Kampanie organizacji pozarządowych,
- Kampanie instytucji publicznych,
- Kampanie lokalne,
- Kampanie 1%,
- Marketing zaangażowany społecznie (CRM),
- Kampanie firm i fundacji firm,
- Programy edukacyjne firm,
- Akcje zaangażowane firm,
- Akcje zaangażowane społecznie (kampanie społeczne rozumiane jako inicjatywy
i działaniaosób prywatnych, niezrzeszonych w żadnych instytucjach, stowarzyszeniach, fundacjach).
Przewidziano także zgłoszenia w dodatkowych kategoriach tematycznych (aby zgłosić kampanię w jednej z tych kategorii, należy ją zgłosić także w jednej z wyżej wymienionych kategorii głównych):
- Kampanie o tematyce ekologicznej
- Kampanie o tematyce zdrowotnej,
- Kampanie związane z marketingiem miejsc i rozwojem regionalnym.
W każdej kategorii Jury przyznać może 1 nagrodę główną i 1 wyróżnienie. Ponadto Jury może przyznać dodatkowe wyróżnienia, m.in. za:
- Najlepsze działania PR,
- Najbardziej inspirującą kreację reklamową,
- Najbardziej nowatorskie i nietypowe działanie marketingowe,
- Kreatywne działania OOH,
- Wyróżnienie specjalne.
W ramach konkursu zostanie również zorganizowane głosowanie internetowe na najlepszą kampanię w ramach kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”. Patronem strategicznym konkursu jest Polpharma. Regulamin konkursu oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/. Podsumowanie konkursu odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród pod koniec maja br.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny toPolpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva,a za audyt odpowie firma Sustainers.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję