Do 30 marca agencje reklamowe i Public Relations, instytucje rządowe i organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, firmy, a także osoby prywatne, które zrealizowały kampanię społeczną w roku 2014, mają czas na przygotowanie zgłoszenia. W ramach konkursu zostanie również zorganizowane głosowanie internetowe na najlepszą kampanię w ramach kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”. Patronami strategicznymi konkursu są Polpharma oraz Jet Line Outdoor.
Regulamin konkursu oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francusko-Polska Izba Gospodarcza CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic – współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących