Do 30 marca agencje reklamowe i Public Relations, instytucje rządowe i organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, firmy, a także osoby prywatne, które zrealizowały kampanię społeczną w roku 2014, mają czas na przygotowanie zgłoszenia. W ramach konkursu zostanie również zorganizowane głosowanie internetowe na najlepszą kampanię w ramach kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”. Patronami strategicznymi konkursu są Polpharma oraz Jet Line Outdoor.
Regulamin konkursu oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francusko-Polska Izba Gospodarcza CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic – współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę