logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  02.08.2016

Przeciwko sucharom w windzie

Your browser does not support the video tag.


Złe samopoczucie, rozdrażnienie, senność, w konsekwencji gorsze funkcjonowanie – to wszystko możliwe skutki odwodnienia spowodowanego niedostarczaniem odpowiedniej ilości płynów. Bohater kampanii z tej przyczyny traci szansę na randkę, a oglądający zachęcani są do picia wody i odwiedzenia strony akcji "Wybieram wodę".

Kampania edukacyjna to wspólna inicjatywa Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Instytutu Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Działania programu będą zwracać szczególną uwagę na to, jak ważną rolę w zachowaniu zdrowia odgrywa prawidłowe nawodnienie organizmu. Program ma na celu promocję korzyści płynących z picia wody, zarówno wodociągowej, jak i butelkowanej. Podkreśla również rolę wody nie tylko w zachowaniu zdrowia, ale także w środowisku, gospodarce, przemyśle i rolnictwie. Z uwagi na potrzebę ochrony naturalnych zasobów wodnych, jednym z zadań projektu będzie także propagowanie racjonalnego gospodarowania wodą i jej oszczędzania. 

Kampania skierowana jest do grup społecznych szczególnie narażonych na niedostateczne nawodnienie organizmu: kobiet w ciąży i karmiących oraz ich małych dzieci, młodzieży szkolnej, seniorów oraz osób aktywnie uprawiających sport. Stworzono edukacyjno-informacyją stronę internetową, przeprowadzane będą także akcje dla lokalnych społeczności – pikniki, spotkania tematyczne, eventy i lekcje w szkołach. Spot był emitowany w TVP w ramach bezpłatnego czasu antenowego dla organizacji pozarządowych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Wybieram wodę
Czas:
2015.9.23
Tematy:
Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii
Media:
Telewizja
Adresaci:
Kobiety w ciąży i karmiące oraz ich małe dzieci, młodzież szkolna, seniorzy oraz osoby aktywnie uprawiające sport





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek