logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Provident sprawozdaje pozafinansowo
24.08.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Provident sprawozdaje pozafinansowo



Provident Polska opublikował drugi raport społecznej odpowiedzialności. Głównymi tematami analizy są działania firmy na rzecz etyki, odpowiedzialnego pożyczania oraz dialogu z interesariuszami. Dokument prezentuje również szeroki obraz całego sektora  po wprowadzeniu przepisów regulujących ten rynek. 

Raport obejmuje on okres 2014-2015, lata w trakcie których trwały prace związane z regulacją sektora, zakończone wprowadzeniem przepisów porządkujących rynek i zwiększających bezpieczeństwo konsumentów. 

W globalną strategię Grupy International Personal Finance plc., do której należy Provident Polska, wpisane jest prowadzenie biznesu zgodne z kodeksem etyki IPF. Kodeks ten określa standardy etyczne w stosunku do wszystkich interesariuszy, w tym pracowników, doradców klienta, klientów, inwestorów, lokalnych społeczności, partnerów biznesowych i środowiska naturalnego. Raport Społecznej został przygotowany zgodnie z wytycznymi do raportowania kwestii zrównoważonego rozwoju GRI G4 we współpracy z firmą Deloitte. Dane zawarte w Raporcie zostały zweryfikowane przez niezależną firmę audytorską PwC.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek