logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Proszę Państwa, czy mogę wziąć ślub?
23.08.2009
Tematy: Kampanie, Irlandia, Równouprawnienie i tolerancja

Proszę Państwa, czy mogę wziąć ślub?

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Ślub wymaga zgody ukochanej osoby, w tradycyjnych rodzinach czasem rodziców wybranki, a gdyby konieczna była zgoda jeszcze 40 milionów mieszkańców Polski?

W Irlandii planowane jest referendum w sprawie ślubów par homoseksualnych. Mieszkańcy tego 4 milionowego kraju będą decydować czy geje i lesbijki będą mogli brać śluby cywilne. Irlandzki oddział organizacji Marriage Equality, przeciwny takiemu głosowaniu, stworzył wraz z agencją CoCo Television spot „Sinead’s hand”, dostępny w internecie. Organizacja zajmująca się prawami homoseksualistów za pośrednictwem reklamy pyta i inspiruje do rozważenia dlaczego, skoro większość ludzi może zawierać śluby bez pytania o zgodę swych sąsiadów i nieznajomych, trzeba wyróżniać małą grupę, której pod pretekstem jednopłciowości zabrania się takich związków.

Film w sposób dosadny i bezpośredni przedstawia nonsens takiej sytuacji; młody uroczy chłopak przemierza kraj prosząc wszystkie napotkane osoby o rękę ukochanej Sinead. W Irlandii geje i lesbijki mają zakaz ślubów. W Polsce nie ma planów referendum, ale prawdopodobnie jego wynik byłby z góry przesądzony.

Spot mocno inspirowany jest amerykańską produkcją "Permission", stworzoną przez Public Service USA w lipcu 2006 roku.
M.Jeziorowska



Nazwa kampanii:
Sinead's hand
Czas:
2009.8.18
Nadawca:
Marriage Equality
Media:
Internet
Wykonawca:
CoCo Television Dublin
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
How would you feel if you had to ask 4 milion people for permission to get married (Jak byś się czuł gdybyś musiał poprosić 4miliony osób o zgodę na małżeństwo?)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek