Zabawne spoty video przygotowane przez agencję Play dla organizacji „Do the green think” promują ideę odpowiedzialnego gospodarowania energią. W gospodarstwie domowym 42% ogółu zużywanej energii przeznaczane jest na ogrzewanie. Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, aby stosowali alternatywne sposoby ogrzewania swoich domów i mieszkań np. częściej się wzajemnie przytulali, tak jak to robią pingwiny na Arktyce.
To właśnie ludzie udający pingwiny stanowią główny element kreacji głównego spotu. Na ich przykładzie autorzy realizacji chcą uzmysłowić odbiorcy jak można sobie radzić z chłodem w odmienny od szkodliwego dla środowiska, sposób. Kolejne spoty w tej samej kampanii są już mniej intrygujące, ponieważ przedstawiają ludzi w ich naturalnej roli.
Organizacja Do the green thing znana jest z niestandardowego podejścia do kampanii społecznych poruszających kwestie związane z procesem globalnego ocieplania się klimatu. Jako obszar swoich działań i na medium, poprzez jakie komunikuje się z odbiorcą, zazwyczaj wybiera internet.
b.p
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu