logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Promocja przytulania
05.02.2008
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko

Promocja przytulania

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Zabawne spoty video przygotowane przez agencję Play dla organizacji „Do the green think” promują ideę odpowiedzialnego gospodarowania energią. W gospodarstwie domowym 42% ogółu zużywanej energii przeznaczane jest na ogrzewanie. Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, aby stosowali alternatywne sposoby ogrzewania swoich domów i mieszkań np. częściej się wzajemnie przytulali, tak jak to robią pingwiny na Arktyce.

To właśnie ludzie udający pingwiny stanowią główny element kreacji głównego spotu. Na ich przykładzie autorzy realizacji chcą uzmysłowić odbiorcy jak można sobie radzić z chłodem w odmienny od szkodliwego dla środowiska, sposób. Kolejne spoty w tej samej kampanii są już mniej intrygujące, ponieważ przedstawiają ludzi w ich naturalnej roli.

Organizacja Do the green thing znana jest z niestandardowego podejścia do kampanii społecznych poruszających kwestie związane z procesem globalnego ocieplania się klimatu. Jako obszar swoich działań i na medium, poprzez jakie komunikuje się z odbiorcą, zazwyczaj wybiera internet.
b.p



Nazwa kampanii:
Do as penguins do
Czas:
2008.2.1 - 2008.2.29
Nadawca:
Do the green thing
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Play
Adresaci:
Obywatele Wielkiej Brytanii, użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Do as penguins do, use body warmth





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek