Po wieloletnich staraniach w Warszawie rozpoczęła się (już oprotestowana) budowa II linii metra. Wraz z podziemnymi pracami ruszyła kampania promocyjna skierowana do dzieci.
Miasto przygotowało materiały promocyjne z myślą o przyszłych młodych pasażerach. Są nimi m.in.: kubki, zeszyty i kolorowe flamastry, smycze z kluczami, taśma, do której bezpiecznie można przypiąć „komórkę”, koszulki oraz pendrive’y.
Działaniom pomysłodawców przyświeca cel jak najwcześniejszego zwrócenia uwagi przyszłych podróżnych na kwestię wyboru środka komunikacji. W dorosłym życiu zdecydują, czym najczęściej podróżować: samochodem, czy szybką oraz „ekologiczną” komunikację miejską. Gadżety pełnią rolę edukacyjną oraz informacyjną – na okładkach zeszytów umieszczono informacje o metrze, a inne przedmioty pokazują np. jakie stacje są planowane na centralnym odcinku drugiej „nitki” kolejki.
„Undergroundowe” gadżety mają również za zadnie nakłonienie dzieci do zdobywania wiedzy o inwestycji.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę