logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  22.08.2010

Promocja drugiej linii metra wśród dzieci



Po wieloletnich staraniach w Warszawie rozpoczęła się (już oprotestowana) budowa II linii metra. Wraz z podziemnymi pracami ruszyła kampania promocyjna skierowana do dzieci.

Miasto przygotowało materiały promocyjne z myślą o przyszłych młodych pasażerach. Są nimi m.in.: kubki, zeszyty i kolorowe flamastry, smycze z kluczami, taśma, do której bezpiecznie można przypiąć „komórkę”, koszulki oraz pendrive’y.

Działaniom pomysłodawców przyświeca cel jak najwcześniejszego zwrócenia uwagi przyszłych podróżnych na kwestię wyboru środka komunikacji. W dorosłym życiu zdecydują, czym najczęściej podróżować: samochodem, czy szybką oraz „ekologiczną” komunikację miejską. Gadżety pełnią rolę edukacyjną oraz informacyjną – na okładkach zeszytów umieszczono informacje o metrze, a inne przedmioty pokazują np. jakie stacje są planowane na centralnym odcinku drugiej „nitki” kolejki.

„Undergroundowe” gadżety mają również za zadnie nakłonienie dzieci do zdobywania wiedzy o inwestycji.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


  • 27.10.2023

    „Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl 


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek