Po wieloletnich staraniach w Warszawie rozpoczęła się (już oprotestowana) budowa II linii metra. Wraz z podziemnymi pracami ruszyła kampania promocyjna skierowana do dzieci.
Miasto przygotowało materiały promocyjne z myślą o przyszłych młodych pasażerach. Są nimi m.in.: kubki, zeszyty i kolorowe flamastry, smycze z kluczami, taśma, do której bezpiecznie można przypiąć „komórkę”, koszulki oraz pendrive’y.
Działaniom pomysłodawców przyświeca cel jak najwcześniejszego zwrócenia uwagi przyszłych podróżnych na kwestię wyboru środka komunikacji. W dorosłym życiu zdecydują, czym najczęściej podróżować: samochodem, czy szybką oraz „ekologiczną” komunikację miejską. Gadżety pełnią rolę edukacyjną oraz informacyjną – na okładkach zeszytów umieszczono informacje o metrze, a inne przedmioty pokazują np. jakie stacje są planowane na centralnym odcinku drugiej „nitki” kolejki.
„Undergroundowe” gadżety mają również za zadnie nakłonienie dzieci do zdobywania wiedzy o inwestycji.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl