logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Projektanci w spocie przeciwko podróbkom
14.11.2012
Tematy: Wydarzenia

Projektanci w spocie przeciwko podróbkom

Your browser does not support the video tag.


9 listopada br. w domu handlowym VitkAc w Warszawie odbył się Dzień bez podróbek – wydarzenie edukacyjno-modowe, stanowiące część akcji „Bądź oryginalna! Nie kupuj podróbek”. Organizatorem imprezy, jak i całej kampanii, jest portal modnaulica.pl. Ideę projektu poparli projektanci, celebryci oraz znawcy mody.

Dzień bez podróbek jest częścią projektu na rzecz przeciwdziałania kupowaniu podrobionych ubrań, dodatków czy biżuterii polskich i światowych marek modowych oraz promocji dokonywania świadomego wyboru oryginalnych produktów. Spotkanie rozpoczął wykład specjalistów z Departamentu Badań Znaków Towarowych Urzędu Patentowego RP. W wykładzie pt. „Prawne możliwości walki z podróbkami” Elżbieta Dobosz i Ewa Węgielska-Święcicka wyjaśniały między innymi, czym różni się podróbka od inspiracji oraz zaprezentowały najczęściej podrabiane motywy oraz znaki towarowe. Następnie uczestnicy mieli okazję zapoznać się z metodami walki z fałszywkami w serwisie aukcyjnym Allegro i porozmawiać na temat Programu Współpracy w Ochronie Praw tego największego (15 mln. aukcji dziennie) miejsca sprzedaży internetowej. Z kolei mec. Agnieszka Przyborska-Bojanowska opowiadała o towarach podrabianych jako najczęstszej formie naruszeń praw własności intelektualnej, a następnie odpowiadała na pytania zebranych.

Uczestnicy Dnia bez podróbek mieli także okazję wysłuchać wykładu Mateusza Motyczyńskiego, dyrektora generalnego LILOU oraz wystąpienia przedstawicieli marki ORSAY. Całości merytorycznej części imprezy dopełniła porównawcza prezentacja produktów marek oryginalnych i ich kopii, podczas której goście mieli okazję obejrzeć obie wersje tego samego modelu butów czy torebek oraz spróbować rozpoznać tę prawdziwą.

Przybyli goście mieli okazję dokonać zakupów z asortymentu domu handlowego VitkAc z 20%-owym rabatem. Uczestnicy mieli możliwość także po raz pierwszy zobaczyć projekty z limitowanej kolekcji przygotowanej przez twórców specjalnie na rzecz akcji „Bądź oryginalna!”. Podczas imprezy odbyła się także premiera spotu promującego kampanię, w którym udział wzięli sami projektanci.

W VitkAcu w piątkowe popołudnie pojawili się m.in. Joanna Horodyńska, Edyta Herbuś, Sonia i Maja Bohosiewicz, Sylwia Gliwa, Beata Sadowska, Małgosia Kotlonek (GOSHICO), Karina Królak, Angela Brejt (Trash), Olga Guzik (Unikke Design), Monika Kinal (mostrami.pl), Robert Kupisz czy Michael Hekmat (Blessus).

Od 9 listopada do końca 31 grudnia br. będzie emitowany w TVN Player jako preroll i midroll w wybranych programach i serialach, będzie także promowany w kanałach social media organizatora oraz partnerów akcji.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek