logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > PROGRESSteron dla kobiet
21.03.2011
Tematy: Wydarzenia

PROGRESSteron dla kobiet



W marcowe i kwietniowe weekendy w 10 miastach Polski obędzie się Rozwojowy Festiwal dla Kobiet PROGRESSteron.

PROGRESSteron to kilkadziesiąt warsztatów, które inspirują kobiety do twórczych zmian i samorealizacji. Organizatorem ogólnopolskim Festiwalu jest Dojrzewalnia Róż – ośrodek rozwoju osobistego w Warszawie. W programie Festiwalu znajdują się warsztaty psychoedukacyjne, pracy z ciałem, taneczne, plastyczne, dotyczące seksualności, zdrowia, twórczości, wizerunku, a także finansów. Zajęcia prowadzone są przez doświadczanych psychologów i trenerów rozwoju Osobistego, a nad programem czuwa Rada Programowa Festiwalu.

W tym roku Festiwalowi towarzyszy kampania społeczna „Wdzięczność – bilet do szczęścia”. Dojrzewalnia Róż przekonuje, że warto przywoływać wspomnienia sytuacji i zdarzeń, za które jest się komuś lub sobie wdzięcznym. Badania psychologiczne dowodzą, że poprzez doświadczanie wdzięczności i świadome szukanie powodów do jej wyrażania człowiekowi zwiększa się poczucie satysfakcji życiowej.

Organizatorzy kampanii prowadzą profil na Facebooku, gdzie fani strony co dzień piszą o powodach do szczęścia. Podczas Festiwalu, odbędą się także warsztaty w temacie wdzięczności.

Terminy wiosennej edycji Festiwalu:
Bydgoszcz – 25-27 marca oraz 2-3 kwietnia
Głogów – 5-6 marca
Jelenia Góra – 12-13 marca
Katowice – 26-27 marca oraz 2-3 kwietnia
Kraków – 18-20 i 25-27 marca oraz 2-3 i 9-10 kwietnia
Lubin – 5-6 marca
Łódź – 4-6, 12-13 oraz 19-20 i 26 marca
Poznań – 11-13 i 18-20 marca oraz 2-3 i 9-10 kwietnia
Rzeszów – 19-20 marca oraz 2-3 kwietnia
Szczecin – 26-27 marca oraz 2-3, 9-10 i 16-17 kwietnia
Trójmiasto – 25-27 marca oraz 1-3 kwietnia
Warszawa – 19-20 i 26-27 marca oraz 2-3 i 9-10 kwietnia
Wrocław – 19-20, 26-27 marca oraz 2-3 i 9-10 kwietnia

Informacje i rezerwacje miejsc na stronie Dojrzewalni: www.dojrzewalnia.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek