logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.02.2012

Program Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową” w 100 gimnazjach



Od lutego Fundacja BGŻ, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Komenda Główna Policji przy wsparciu Minister Edukacji Narodowej będą przekonywać rowerzystów z mniejszych miejscowości, że warto „jeździć z głową”.

Program powstał z myślą o uczniach szkół gimnazjalnych z mniejszych miejscowości, którzy chcieliby zaangażować się w zwiększenie bezpieczeństwa na drogach w swoich lokalnych środowiskach.

Z przeprowadzonych na zlecenie Fundacji BGŻ badań wynika, że ponad połowa gimnazjalistów nie dba wystarczająco o swoją widoczność i bezpieczeństwo. Badania wykazały jednak, że co drugi gimnazjalista chciałaby wzbogacić swoją wiedzę na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym nowych przepisów wynikających z nowelizacji Ustawy Prawo o ruchu drogowym. Młodzi rowerzyści podkreślają także, że chcieliby wiedzieć, jak bezpieczniej uczestniczyć w ruchu drogowym.

– Tworząc program stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem – jak stworzyć ciekawy program dla młodych rowerzystów, który ich zainteresuje i dostarczy niezbędnej wiedzy?- powiedziała Małgorzata Zdzienicka – Grabarz, Prezes Zarządu Fundacji BGŻ. Z doświadczenia wiemy, że choć gimnazjaliści to wymagający odbiorcy, to warto w nich inwestować. Wierzymy, że  pomogą nam propagować odpowiedzialne zachowania na drodze, co zaowocuje poprawą bezpieczeństwa drogowego w mniejszych miejscowościach. Koalicja, jaką stworzyliśmy wspólnie z partnerami – Krajową Radą BRD, Ministerstwem Edukacji Narodowej i Komendą Główną Policji, pozwala mieć pewność, że program spełni cele, które sobie stawiamy – dodała M. Zdzienicka – Grabarz.

W lutym w ramach I edycji programu, 100 miast rozpocznie walkę o tytuł najbezpieczniejszego, a do 5000 uczniów szkół gimnazjalnych z całej Polski trafią materiały edukacyjne przygotowane pod okiem ekspertów ds. BRD, w tym  film autorstwa Kuby Tarkowskiego, jednego z twórców animacji do „Jeża Jerzego”. Nauczyciele będą mogli dodatkowo wziąć udział w profesjonalnych warsztatach e-learningowych z zakresu BRD. 

Partnerzy: Komenda Główna Policji, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Patronat honorowy: Minister Edukacji Narodowej
Realizator: Fabryka Komunikacji Społecznej


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek