logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Prognoza pierwszych wyłączeń
16.10.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze

Prognoza pierwszych wyłączeń

Your browser does not support the video tag.


Prezenter telewizyjny zapowiada przejście na sygnał cyfrowy w kolejnych regionach Polski. Rozpoczęła się realizacja drugiej części kampanii informacyjnej na temat cyfryzacji nadawania sygnału telewizyjnego w Polsce, przygotowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej. Jesienna odsłona medialna kampanii, przygotowanej na zlecenie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, ruszyła w październiku. Spoty emitowane w drugiej turze mają charakter informacyjny.

Po reaktywacji Adama Słodowego i smoka Telesfora, którzy zapowiadali polskim telewidzom rozpoczęcie procesu cyfryzacji, tym razem postawiono na spoty informacyjne. Siedem spotów powstało pod wspólnym tytułem "Prognoza Wyłączeń – Bądź gotowy na odbiór cyfrowy". Za scenariusz wszystkich reklam odpowiada zespół kreatywny Fabryki Komunikacji Społecznej. Reżyserią zajęli się Andrzej Wyszomirski i Arek Majewski, a za zdjęcia odpowiadał Julian Kernbach. Spoty będą emitowane na antenie TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN, TV Puls, TV4.

Cyfryzacja telewizji naziemnej w Polsce, czyli zastąpienie tradycyjnej techniki nadawania analogowego nowoczesną technologią cyfrową ma na celu poprawę jakości obrazu i dźwięku oraz eliminację zakłóceń jakie występują przy nadawaniu tradycyjnym. Emisje cyfrowe pozwalają na bardziej efektywne wykorzystanie częstotliwości, dzięki czemu dostępna będzie większa liczba programów niż dotychczas. Zmiana sposobu nadawania sygnału zostanie przeprowadzona stopniowo, a cała Polska została podzielona na obszary, gdzie we właściwym czasie sygnał tradycyjny zostanie zastąpiony cyfrowym.

Kampania informacyjna Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji będzie trwała do lipca 2013 roku, kiedy to ma nastąpić zastąpienie sygnału analogowego sygnałem cyfrowym.



Nazwa kampanii:
Prognoza Wyłączeń – Bądź gotowy na odbiór cyfrowy
Czas:
2012.10.15
Nadawca:
Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji, TVP, Polsat, TV4, TVN, Puls
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, w szczególności te, które posiadają telewizor





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 30.04.2025Polska

    Polacy spędzą majówkę w domu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek