logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ProfiAuto i Natalia Siwiec dla bezpiecznych dróg
13.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ProfiAuto i Natalia Siwiec dla bezpiecznych dróg



Sieć ProfiAuto, wspierana przez polskie organizacje motoryzacyjne oraz modelkę Natalię Siwiec, zorganizowała kampanię „Zimowy pit-stop”, która ma na celu zwrócenie uwagi na świadomość kierowców w zakresie regularnej kontroli i wymiany części samochodowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo na drodze.

Kampania obejmuje m.in. organizację pit-stopów w największych polskich miastach, podczas których mechanicy sieci ProfiAuto będą sprawdzać w wybranych samochodach m.in. stan opon, wycieraczek, czy prawidłowe ustawienie świateł. W ramach „Zimowego pit-stopu” zaprezentowano także rezultaty ogólnopolskiego badania pracowników stacji diagnostycznych, które wskazały na bardzo niski poziomo wiedzy polskich kierowców w kontekście kontroli i wymiany najważniejszych części ich samochodów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo na drodze.

Wśród patronów merytorycznych akcji znalazły się Polska Izba Motoryzacji, Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów oraz Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych. W ramach kampanii, stworzony został serwis www.zimowypitstop.pl oraz profil na portalu Facebook, na których uruchomiono konkursy dotyczące wiedzy związanej z bezpieczeństwem na drogach. Kampania potrwa do zakończenia kalendarzowej zimy.

ProfiAuto to sieć hurtowni, sklepów i warsztatów samochodowych znajdujących się w ponad 200 miastach na terenie Polski. Oddziały ProfiAuto oferują części do wszystkich typów samochodów osobowych i dostawczych. Sieć jest także organizatorem ogólnopolskich imprez motoryzacyjnych, w tym: ProfiAuto Show, Pikników ProfiAuto oraz Drużynowych Mistrzostw Mechaników Samochodowych.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek