logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Procter&Gamble odnowił hospicjum dziecięce
19.09.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Procter&Gamble odnowił hospicjum dziecięce



Firma Procter & Gamble we współpracy z organizacją pozarządową Habitat for Humanity odnowiła poddasze „Pałacu”, budynku dziecięcego hospicjum stacjonarnego Fundacji Gajusz w Łodzi. Do użytku przystosowano 2. piętro oraz strych budynku, wyremontowano pokoje i stworzono miejsca noclegowe dla rodziców i opiekunów.

Projekt zainicjowany został przez organizację pozarządową Habitat for Humanity. Firma Procter & Gamble wspiera go zarówno finansowo, jak i poprzez wolontariat swoich pracowników. Na realizację projektu firma przeznaczyła ponad 140 tysięcy złotych, a jej pracownicy spędzili na budowie łącznie 350 godzin.

Obecnie w rejonie łódzkim znajdują się 3 fabryki P&G: 2 fabryki ostrzy i maszynek do golenia Gillette w Łodzi oraz fabryka kosmetyków do pielęgnacji skóry Olay w Aleksandrowie Łódzkim. W projekcie renowacji poddasza hospicjum wzięli udział pracownicy wszystkich trzech zakładów.

Fundacja Gajusz od ponad 16 lat zajmuje się pomocą nieuleczalnie chorym i samotnym dzieciom. „Pałac -Hospicjum Stacjonarne dla Dzieci” został otwarty niecały rok temu, obecnie gości kilkanaścioro dzieci, niebawem będzie w pełni dostępny również dla ich opiekunów.  Habitat for Humanity to organizacja pozarządowa, która w ramach programu pomocy instytucjom i organizacjom, udziela pomocy remontowej i budowlanej, mobilizuje środki oraz organizuje grupy wolontariuszy, aby wspólnie zapewnić godne warunki mieszkaniowe różnym grupom osób potrzebujących. Z firmą Procter & Gamble współpracuje w wielu krajach. W ramach tej współpracy  w zeszłym roku niemal 3000 wolontariuszy P&G na całym świecie zrealizowało ponad 30 projektów obejmujących budowę, remonty oraz sprzątanie domów.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek