logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Prezesi-wolontariusze i dzieci dopingowali piłkarzy
18.06.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Prezesi-wolontariusze i dzieci dopingowali piłkarzy



Prezesi-wolontariusze zorganizowali konkurs na najlepsze hasło dopingujące piłkarską reprezentację Polski. W Teatrze Studio zebrało się ponad 170 dzieci z warszawskich szkół oraz organizacji przeciwdziałających wykluczeniu społecznemu, które wraz z Prezesami-wolontariuszami zagrzewały polskich piłkarzy do walki podczas EURO 2012. Relację można zobaczyć na YouTube.

W Teatrze Studio czekał na dzieci spektakl „Złanocki” wystawiony przez pracowników firmy Capgemini oraz konkurs z nagrodami. Konkurs wygrali uczniowie ze Szkoły Podstawowej nr 11 za hasło: My krzyczymy, wy biegacie, całe EURO dziś wygracie!  

W akcję wolontariacką w teatrze zaangażowało się 9 Prezesów-wolontariuszy: Maciej Szwarc (AXA Polska), Aneta Podyma (AXA TFI), Paweł Ornatek (Lyreco), Adam Niewiński (Dom Inwestycyjny Xelion), Teresa Górecka (Biuro Turystyki ZNP LogosTour), Piotr Wielgomas (BIGRAM), Jakub Charaszkiewicz (Amber Energia), Paweł Łukasiak (Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce) oraz Marek Grodziński (Capgemini), którzy wzięli czynny udział w imprezie i na jeden dzień wcielili się w role aktorów oraz personelu teatralnego, by w warszawskim teatrze zająć się młodą publicznością, a także służyć dzieciom swoją pomocą: na widowni, w szatni czy przy sprawdzaniu biletów.

Ci z Prezesów-wolontariuszy, którzy nie mogli osobiście pojawić się w Teatrze Studio, włączyli się w inicjatywę w inny sposób – po spektaklu na dzieci czekały upominki przygotowane przez Fundację Orange, AMS S.A., Medicover, Lyreco Polska S.A., Dom Inwestycyjny Xelion, Biuro Turystyki ZNP LogosTour, AXA Polska, ENEA oraz Amber Energia.  








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek