logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Prezerwatywy na językach
06.12.2009
Tematy: Kampanie, Włochy, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Prezerwatywy na językach

Your browser does not support the video tag.


Prezerwatywa zamiast gumy do żucia? Dziwnie wygląda włożona na język. Nie chroni co prawda przed próchnicą, ale gwarantuje znacznie więcej – zabezpiecza przed HIV. Kondomy na językach – dosłownie, ale i w przenośni – to kreacja włoskiego oddziału agencji Agency.com w ramach kampanii "Word of Mouth against HIV" realizowanej wspólnie z Associazione Solidarietà AIDS (ASA) i firmą Akuel produkującą prezerwatywy.

Tę nietuzinkową kampanię podzielono na trzy etapy. W pierwszym znany włoski fotograf Alberto Zanetti, wykonał sesję zdjęciową z udziałem cenionych w Italii celebrytów. Wszyscy założyli prezerwatywy na języki. Jednocześnie uruchomiono stronę www.womagainsthiv.org, na której pojawiły się prace Zanettiego oraz utworzono profile „WOM against HIV” na najpopularniejszych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy Flickr.

Każdy może poprzeć ideę kampanii wysyłając na jej stronę internetową swoje zdjęcie z prezerwatywą na języku.

Niebawem uruchomiony zostanie także internetowy sklep, w którym można będzie nabyć plakat z gwiazdami biorącymi udział w sesji i inne gadżety sygnowane nazwą kampanii. Dochód z ich sprzedaży przeznaczony zostanie na cele stowarzyszenia ASA, które od 1985 r. pomaga osobom żyjącym z HIV i AIDS.

Trzeci etap kampanii, to przeniesienie wirtualnej galerii do realnego świata i otwarcie w Mediolanie pokazu 30 fotografii – 10 z celebrytami i 20 najciekawszych z nadesłanych.

Kampania wykorzystuje wyłącznie mechanizmy marketingu szeptanego i social media. Obecnie na najpopularniejszym serwisie społecznościowym – facebook.com, do profilu "WOM against HIV" przystąpiło już blisko 3000 osób.
M.Juźwiak



Nazwa kampanii:
WOM against HIV
Czas:
2009.12.1 - 2010.2.28
Nadawca:
Agency.com (Milan), Associazione Solidarietà AIDS
Media:
Internet
Wykonawca:
Agency.com (Milan)
Adresaci:
Młode osoby aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Protect yourself. Protect the people you love. Use it. Say it. Join the Word of Mouth against HIV. (Chroń siebie. Chroń ludzi, których kochasz. Używaj tego. Mów o tym. Dołącz do Word of Mouth against HIV)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek