logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Włochy, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.12.2009

Prezerwatywy na językach

Your browser does not support the video tag.


Prezerwatywa zamiast gumy do żucia? Dziwnie wygląda włożona na język. Nie chroni co prawda przed próchnicą, ale gwarantuje znacznie więcej – zabezpiecza przed HIV. Kondomy na językach – dosłownie, ale i w przenośni – to kreacja włoskiego oddziału agencji Agency.com w ramach kampanii "Word of Mouth against HIV" realizowanej wspólnie z Associazione Solidarietà AIDS (ASA) i firmą Akuel produkującą prezerwatywy.

Tę nietuzinkową kampanię podzielono na trzy etapy. W pierwszym znany włoski fotograf Alberto Zanetti, wykonał sesję zdjęciową z udziałem cenionych w Italii celebrytów. Wszyscy założyli prezerwatywy na języki. Jednocześnie uruchomiono stronę www.womagainsthiv.org, na której pojawiły się prace Zanettiego oraz utworzono profile „WOM against HIV” na najpopularniejszych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy Flickr.

Każdy może poprzeć ideę kampanii wysyłając na jej stronę internetową swoje zdjęcie z prezerwatywą na języku.

Niebawem uruchomiony zostanie także internetowy sklep, w którym można będzie nabyć plakat z gwiazdami biorącymi udział w sesji i inne gadżety sygnowane nazwą kampanii. Dochód z ich sprzedaży przeznaczony zostanie na cele stowarzyszenia ASA, które od 1985 r. pomaga osobom żyjącym z HIV i AIDS.

Trzeci etap kampanii, to przeniesienie wirtualnej galerii do realnego świata i otwarcie w Mediolanie pokazu 30 fotografii – 10 z celebrytami i 20 najciekawszych z nadesłanych.

Kampania wykorzystuje wyłącznie mechanizmy marketingu szeptanego i social media. Obecnie na najpopularniejszym serwisie społecznościowym – facebook.com, do profilu "WOM against HIV" przystąpiło już blisko 3000 osób.
M.Juźwiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
WOM against HIV
Czas:
2009.12.1 - 2010.2.28
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Agency.com (Milan), Associazione Solidarietà AIDS
Media:
Internet
Wykonawca:
Agency.com (Milan)
Adresaci:
Młode osoby aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Protect yourself. Protect the people you love. Use it. Say it. Join the Word of Mouth against HIV. (Chroń siebie. Chroń ludzi, których kochasz. Używaj tego. Mów o tym. Dołącz do Word of Mouth against HIV)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek