logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Portugalia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.04.2011

Prezerwatywa w pożarze



Imprezowicze z lizbońskich klubów nocnych, u progu seksualnej przygody, nie musieli martwić się brakiem prezerwatyw. Dyskoteki w stolicy Portugalii zaopatrzono w osobliwe pocztówki z dołączonymi kondomami.

Pocztówki przypominały formą graficzną „okienka“ alarmów przeciwpożarowych. Zamiast guzika, który należy przycisnąć na wypadek pożaru, znajdowała się w nich prezerwatywa. Napis na pocztówce głosił: „Use in case of being in fire“ („Użyć na wypadek palącej potrzeby“).

Pocztówki zostały przygotowane w ramach kampanii „Wear a condom“ realizowanej przez organizację Portuguese League Against AIDS, a wykonała je agencja McCann Erikson z Lizbony.

Kampania była skierowana do aktywnych seksualnie młodych ludzi. Miała na celu zapobieganie zakażeniu wirusem HIV na skutek uprawiania seksu bez zabezpieczenia, poprzez skłonienie odbiorców do skorzystania z najprostszego środka profilaktycznego jakim jest prezerwatywa.

Portuguese League Against AIDS to organizacja, która od ponad 20 lat prowadzi działania w zakresie profilaktyki HIV/AIDS na terenie Portugalii, znajdującej się w czołówce listy eurupejskich państw, w których odsetek zakażonych wirusem jest najwyższy.
K. Kondracka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Wear a Condom
Czas:
2011.4.1 - 2011.4.30
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Portuguese League Against AIDS
Media:
Pocztówki
Wykonawca:
McCann Erikson (Lisbon)
Adresaci:
Osoby aktywne seksualnie, klienci klubów nocnych
Hasło kampani:
Use in case of being in fire. (Użyć na wypadek palącej potrzeby.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek