logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Premierowy singiel L.U.C i Smolika na dobroczynnej aukcji
15.12.2015
Tematy: Wydarzenia

Premierowy singiel L.U.C i Smolika na dobroczynnej aukcji



L.U.C., Smolik i międzynarodowa orkiestra Rebel Babel nagrali utwór, który wystawią w piątek 18 grudnia na licytację w Trójce w ramach akcji „Święta bez granic 2015”. Zwycięzca będzie mógł nazwać piosenkę swoim imieniem i zdecydować, czy podzieli się nią ze słuchaczami, czy na zawsze pozostanie ona w jego prywatnej kolekcji. Dochód z aukcji przeznaczony zostanie w całości na rzecz podopiecznych Fundacji KOOCHAM – dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną.

Z inicjatywą wyszli sami muzycy – Łukasz „L.U.C” Rostkowski i Andrzej Smolik zgłosili się do Programu 3 z niecodzienną propozycją napisania, wyprodukowania, wydania (tylko w jednej sztuce!) i oddania na aukcję swojego wspólnego, premierowego utworu. 

Sesja nagraniowa piosenki, która być może nigdy nie doczeka się publicznej emisji (o czym zdecyduje zwycięzca licytacji), odbyła się 8 grudnia w Muzycznym Studiu Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7. W przygotowaniu singla wzięli udział muzycy z Polski i z Ukrainy w ramach projektu budowania wielokulturowej orkiestry Rebel Babel Jana Feat.’a. Nagranie to zostanie wystawione na trzeciej aukcji Trójki w ramach tegorocznej edycji charytatywnej akcji „Święta bez granic 2015” i
odbędzie się w piątek 18 grudnia w godz. 16.00-19.00. Licytację poprowadzi Kuba Strzyczkowski, a specjalnym gościem audycji będzie współautor nagrania – Andrzej Smolik.

Osoba, która wyceni najdrożej nasz utwór, dostanie jego jedyną kopię, a tak naprawdę oryginał w formacie singla kompaktowego. Ponadto otrzyma licencję i prawo do zadecydowania o premierze i podzielenia się piosenką z innymi albo prawo do tego, by kawałek ten pozostał tylko w jego fonotece – wyjaśnia L.U.C. – Tytułem singla będzie imię zwycięzcy aukcji wypisane osobiście przez artystów na jego jedynym egzemplarzu, do którego okładkę przygotował – również charytatywnie i tylko w jednej sztuce – znakomity ilustrator Michał Dziekan – mówi L.U.C.

Wspólnej akcji L.U.C’a i Smolika patronuje Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016, która przekazała na aukcje także inne rekwizyty od artystów, z którymi współpracuje, w tym np. prezenty od Ennio Morricone. Dochód ze sprzedaży płyty singla zostanie przekazany dla Fundacji KOOCHAM z gminy Nieporęt k/Warszawy, która wspiera dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną i chce wybudować dla nich ośrodek specjalistyczny.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek