Kobiety zostają przedstawione w różnych sytuacjach. Grają w kręgle, trenują zapasy, przejmują inicjatywę w łóżku, pracują w ciąży, wymieniają opony, walczą o równe płace. „We are not better halves or worse, definitely not the weaker halves”. („Nie jesteśmy lepszymi lub gorszymi połówkami, z pewnością nie tymi słabszymi”.) Spot podkreśla jaka siła drzemie w płci pięknej i przeciwstawia się podziałom pomiędzy kobietami i mężczyznami.
Bohaterki „nie zadowolą się mniejszą częścią” praw, ale chcą uzyskać swoją „połowę” do przestrzeni, siły, edukacji, możliwości podejmowania samodzielnych decyzji, brania, dawania, dzielenia się.
Kampania zrealizowana przez agencję Creativeland Asia dla United Colors of Benetton została pierwotnie przeznaczona na rynek indyjski, gdzie problem nierówności płci jest bardzo powszechny. Transmitowana po raz pierwszy w Walentynki, zyskała tam 7 milionów odsłon na YouTube, po czym udostępniono ją na całym świecie zyskując rozgłos w Międzynarodowy Dzień Kobiet. Włoska marka jest ogromnie popularna w Indiach, zwłaszcza wśród mężczyzn, którzy mają być głównym odbiorcą kampanii dostrzegając w kobietach równe sobie partnerki. Twórcy zachęcają płeć piękną do zjednoczenia się poprzez uczestnictwo w akcji logując się na stronie internetowej http://www.unitedbyhalf.in/index#pledge-for-half lub publikując #halfie w swoich social mediach z hashtagiem #UnitedByHalf.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?