logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Prawo do ponownych narodzin
15.10.2008
Tematy: Kampanie, Hiszpania, Prawa człowieka, Walka z wykluczeniem społecznym

Prawo do ponownych narodzin



Wytatuowanego mężczyznę przedstawionego jako płód pokazuje hiszpańska kampania z października tego roku o ponownych narodzinach. Przygotowana została przez barceloński oddział TBWA dla organizacji CIRE zajmującej się pomocą więźniom. Inicjatorzy akcji przekonują, że każdy ma prawo by zacząć wszystko od nowa.

Niechęć społeczna jest bolesna dla osób, które odbyły już swoją karę pozbawienia wolności, a szczególnie uciążliwa jest ta wyrażana przez pracodawców. Byli więźniowie by wrócić do społeczeństwa w pełni potrzebują żyć tak, jak inni, a praca ma tu kluczowe znaczenie. Jednak nieufność w resocjalizację i powszechne obawy społeczne są przeszkodą w powrocie do tzw. normalności, co skutkuje uciekaniem się do metod przestępczych takich, jak kradzieże, by przetrwać. I tak koło się zamyka. Kampania zachęca by dać szansę tym, którzy już karę ponieśli.



Nazwa kampanii:
Fetus
Czas:
2008.10.10 - 2008.10.25
Nadawca:
CIRE - Center for the Rehabilitation of Prisoners
Media:
Citylighty
Wykonawca:
TBWA, Barcelona
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, szczególnie pracodawcy
Hasło kampani:
We all have the right to start over again





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek