logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze
   ──────  06.12.2012

Prawdziwym mordercą jest…

Your browser does not support the video tag.


Genialny belgijski śledczy Herkules Poirot przypomina, że już niedługo w Polsce nie będzie można odbierać sygnału analogowego. Rozpoczęła się zimowa odsłona medialna kampanii dotyczącej wprowadzenia w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej.

Po reaktywacji Adama Słodowego i smoka Telesfora, którzy zapowiadali z końcem lata polskim telewidzom rozpoczęcie procesu cyfryzacji, tym razem przypomniano telewidzom postać słynnego bohatera literackiego, stworzonego przez Agathę Christie. W ramach przyjętej strategii kampanii Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji emitowane są ogólne reklamy przypominające telewidzom o konieczności dostosowania się do wymogów nadawania cyfrowego oraz spoty komunikujące o poszczególnych rejonach Polski, gdzie będą miały miejsca wyłączenia. W ramach kampanii przygotowano także spoty Stare Kino, Telenowela, Teleturniej, Mecz, Pogoda i Bajka.  

Zastąpienie tradycyjnej techniki nadawania analogowego nowoczesną technologią cyfrową ma na celu poprawę jakości obrazu i dźwięku oraz eliminację zakłóceń jakie występują przy nadawaniu tradycyjnym. Emisje cyfrowe pozwalają na bardziej efektywne wykorzystanie częstotliwości, dzięki czemu dostępna będzie większa liczba programów niż dotychczas. Zmiana sposobu nadawania sygnału jest przeprowadzona stopniowo, a cała Polska została podzielona na obszary, gdzie we właściwym czasie sygnał tradycyjny zostanie zastąpiony cyfrowym.

Za scenariusz wszystkich reklam odpowiada zespół kreatywny FKS. Reżyserią zajął się Michał Gazda, a za zdjęcia odpowiadał Piotr Szczepański. Spoty będą emitowane na antenie TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN, TV Puls, TV4.

Kampania informacyjna Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji będzie trwała do lipca 2013 roku, kiedy to na całym obszarze Polski sygnał analogowy zastąpiony zostanie sygnałem cyfrowym.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cyfryzacja
Czas:
2012.12.5
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, TVP, Polsat, TV4, TVN, Puls
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, w szczególności te, które posiadają telewizor
Hasło kampani:
Polska wkracza w erę bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej. Przygotuj się na większą ilość programów w doskonałej jakości obrazu i dźwięku





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek