logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Prawdziwy policjant
19.04.2009
Tematy: Wydarzenia

Prawdziwy policjant



Trwa 2. edycja ogólnopolskiego konkursu „Policjant, który mi pomógł” służącego wyróżnieniu tych policjantów, którzy w szczególny sposób działają na rzecz ochrony ofiar przemocy domowej.

Organizatorem konkursu jest Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” Instytutu Psychologii Zdrowia. Patronat nad nim sprawuje Komendant Główny Policji.

Konkurs ma na celu promowanie postaw i umiejętności dobrze służących ochronie ofiar przemocy oraz podkreślenie roli policjantów w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Ma być także wsparciem dla policjantów podejmujących wzorowe działania i osobiście zaangażowanych w pomoc osobom krzywdzonym, a także zwiększyć motywację policjantów do podejmowania skutecznych działań w tym obszarze.

Osoby indywidualne, przedstawiciele organizacji i instytucji mogą przesyłać zgłoszenia na konkurs do 31 maja br. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy. Zgłoszenia można także nadesłać pocztą na adres organizatora („Niebieska Linia”, ul. Korotyńskiego 13, 02-121 Warszawa). Wśród osób zgłaszających rozlosowanych zostanie 20 nagród książkowych z zakresu problematyki związanej z psychologią i przemocą w rodzinie.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 czerwca 2009 roku. Laureaci otrzymają nagrody z rąk Komendanta Głównego Policji i organizatora konkursu w lipcu w czasie centralnych obchodów 90-lecia Policji.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek