logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  07.07.2015

Prawdziwe oblicze Kambodży w fotografiach



Przez najbliższe dwa miesiące odwiedzający popularne klubokawiarnie zlokalizowane w największych miastach Polski – Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu – będą mogli zobaczyć prawdziwe oblicze Kambodży na wystawie fotografii pod wspólnym tytułem „Podróż z misją”. Autorami zdjęć są pracownicy IKEA, którzy w maju tego roku odwiedzili Kambodżę w ramach projektu IWitness.

Przewodniki turystycznie opisujące Kambodżę mówią o pięknych krajobrazach, monumentalnych historycznych budowlach wpisanych na listę światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO oraz urokach Zatoki Tajlandzkiej. Celem podróży pracowników firmy było zobaczenie, w jaki sposób wykorzystywane są środki zbierane w trakcie kampanii „Pluszaki dla Edukacji” i „Jaśniejsza Przyszłość dla Uchodźców” prowadzonych przez sieć sklepów.

Przez ponad tydzień obserwowali efekty pracy organizacji Save the Children, która dofinansowuje 147 szkół w 6 kambodżańskich prowincjach, zapewniając dzieciom w wieku 6-14 lat dostęp do edukacji.

Wystawa jest próbą opowiedzenia pewnej historii. Historii o miejscu, które potrzebuje wsparcia, by móc normalnie funkcjonować, zwłaszcza w obszarze edukacji, gdyż to ona jest przepustką do lepszego życia. Kambodża jest jednym z 46 krajów objętych pomocą IKEA Foundation, która finansuje tam działania na rzecz edukacji i poprawy dostępu do niej. To kraj, w którym 96% dzieci zaczyna szkołę, jednak mniej niż 50% ją kończy. Wpływ na to mają różne czynniki, ale najważniejsze z nich to brak dostępu do edukacji, w tym niedostateczna liczba szkół i nauczycieli – szczególnie na terenach oddalonych od większych miast – a także marginalizacja dzieci niepełnosprawnych i pochodzących z najbiedniejszych rodzin oraz przyzwolenie na pracę dzieci w czasie, kiedy powinny się uczyć – powiedziała Agata Czachórska, P.O. Kierownika ds. Zrównoważonego Rozwoju IKEA Retail.

Wystawę będzie można obejrzeć w poniższych miejscach i terminach:

W Warszawie i Krakowie: od 9 lipca do końca sierpnia w klubokawiarni „Czuły Barbarzyńca” (Warszawa – ul. Dobra 54, Kraków – ul. Brzozowa 15).

W Łodzi: od 1 sierpnia do 31 sierpnia w klubokawiarni Daleko Blisko (OFF Piotrkowska, ul. Piotrkowska 138/140).

We Wrocławiu: od 1 do 16 sierpnia w klubokawiarni Szklarnia (ul. Ofiar Oświęcimskich 19).

W Poznaniu: od 17 do 31 sierpnia w SPOT (ul. Dolna Wilda 87).

IWitness to program dla pracowników IKEA, w ramach którego organizowane są wyjazdy do krajów objętych pomocą finansową IKEA Foundation. Dzięki tym wyjazdom pracownicy mogą zobaczyć, w jaki sposób wykorzystywane są pieniądze, pozyskane dzięki zaangażowaniu zarówno klientów sklepów, jak i ich samych. Podróże organizuje IKEA Foundation przy współpracy z organizacjami partnerskimi, takimi jak UNHCR, UNICEF czy Save the Children, które są beneficjentami fundacji. Wyjazdy mają na celu edukowanie, motywowanie i angażowanie pracowników.   


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek